Salesforce kondigt de algemene beschikbaarheid aan van Service Cloud Voice met Amazon Connect

| Salesforce | 1 min | 22 juli 2020 11:46
Copyright: Salesforce
Salesforce heeft de algemene beschikbaarheid aangekondigd van Service Cloud Voice met Amazon Connect. Service Cloud Voice, voor het eerst aangekondigd op Dreamforce 2019, brengt telefoon-, digitale kanalen en CRM-gegevens samen in één uniform dashboard.

Wanneer een telefoongesprek naar een service-medewerker wordt geleid, verschijnt het met Service Cloud Voice direct op het dashboard van de medewerker - het commandocentrum voor het beheren van alle klantgegevens en interactiegeschiedenis, en voor het leveren van service via kanalen zoals e-mail, chat, messaging en telefoon.

Dit is vooral van belang in het kader van COVID-19, waarbij callcenters achter de schermen snel zijn veranderd - denk aan het werken op afstand en het gebruik van nieuwe digitale hulpmiddelen, tot het meer nadruk leggen op empathie en flexibiliteit voor werknemers in deze moeilijke tijden .

Meer informatie over het nieuws vind je in deze Q&A tussen Pasquale De Maio van Amazon en Bill Patterson van Salesforce. Het geeft een goede kijk in de toekomst van klantenservice in de cloud in een volledig digitale wereld.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Over Salesforce

Salesforce is wereldleider op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en brengt bedrijven dichter bij hun klanten in het digitale tijdperk. Opgericht in 1999, stelt Salesforce bedrijven van elke omvang en branche in staat om te profiteren van krachtige technologieën - cloud, mobiel, sociaal, internet van dingen, kunstmatige intelligentie, spraak en blockchain - om een 360 graden beeld van hun klanten te creëren.
Meer over Salesforce

Disclaimer

Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.