Giarte IT Experience Benchmark 2020 onderstreept: klanten myBrand zijn Superfan

Transformatie en innovatie dragen bij aan de missie om de best gewaardeerde dienstverlener te zijn

| myBrand | 3 min | 28 juli 2020 15:03
Copyright: myBrand
SAP-dienstverlener en -kennispartner myBrand  onderscheidt zich met hoge klanttevredenheid, blijkt uit de IT Experience Benchmark 2020 van Giarte. Dit heeft te maken met de bereidheid om klanten tevreden te stellen en het aanpassingsvermogen wanneer wensen en behoeften van klanten veranderen. myBrand heeft opnieuw een groeiende Fan Score van 86 procent, wat betekent dat dit percentage van de ondervraagden de dienstverlener zou aanbevelen. De peergroup – de groep vergelijkbare dienstverleners – heeft gemiddeld een Fan Score van 60 procent. Van de Fans van myBrand is 49 procent zelfs Superfan, de hoogste score binnen de peergroup. In totaal deden 35 klanten van myBrand mee aan deze benchmark.

Seger Theuns, algemeen directeur bij myBrand: “De resultaten tonen al jaren een sterke performance van myBrand en het is mooi om te zien dat klanten ons waarderen en vertrouwen. Dat willen we vasthouden en daarom is het cruciaal om als organisatie te transformeren, passend bij de tijdsgeest. Hierbij zijn onze missie en waarden altijd het uitgangspunt. We kijken altijd naar mogelijkheden om te innoveren op alle vlakken van de bedrijfsvoering. Zo stelden we begin dit jaar Linda Beukers aan als Directeur Projecten, om deze dienst nog steviger in de markt te zetten en klanten optimaal te kunnen bedienen. Daarnaast hebben we de transitie gemaakt naar DevOps-modellen, waardoor we in die omgevingen waarin dit model past, nog beter kunnen bijdragen aan continue verbetering voor onze klanten vanuit een business value gedacht. Op dit moment zijn we bezig met het ‘Consultant of the Future’-programma. Hiermee zorgen we dat onze consultants voldoen aan de eisen die de veranderende wereld met zich meebrengt, nu en in de toekomst. Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Onze missie is om de best gewaardeerde dienstverlener te zijn en daaraan ligt ‘Taking Responsibility’ ten grondslag.”

Competenties en klantgerichtheid

Giarte heeft de Giarte Trust Score dit jaar vervangen door een nieuw model waarbij onder andere twee nieuwe metrics de sterktes van IT-dienstverleners in kaart brengen: ‘Competencies’ en ‘Customer Focus’. In beide categorieën is myBrand van de 21 organisaties nummer twee. myBrand blinkt uit op het gebied van skills, betrouwbaarheid en bereidheid. Als SAP-dienstverlener realiseert myBrand de hoogste score op beide onderwerpen in deze benchmark.

Diensttevredenheid

Kijkend naar de kwaliteit van de dienstverlening, beoordelen klanten myBrand tevens bovengemiddeld. Op Application Management (AM) scoort myBrand een 7.9, op Infrastructure Management (IM) een 8.4 en op End User Management (EUM) een 8.0.* Theuns: “myBrand maakt onderdeel uit van het Conclusion ecosysteem. De organisaties zijn gelijkgestemd en dat blijkt ook uit de vergelijkbare scores in deze benchmark. Er is sprake van een solide kruisbestuiving tussen de verschillende zusterbedrijven.”

*Vergelijkbare organisaties scoren gemiddeld een 7.5 op AM, een 7.8 op IM en een 7.3 op EUM.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Over myBrand

myBrand, onderdeel van Conclusion, biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. myBrand is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle bedrijfsprocessen bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie.
Meer over myBrand

Disclaimer

Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.