Salesforce breidt Work.com uit om bedrijven te helpen om weer te groeien in het nieuwe normaal

| Salesforce | 2 min | 20 oktober 2020 16:13
Copyright: Salesforce
Salesforce kondigt vandaag een uitbreiding aan van Work.com om bedrijven te helpen weer te groeien in het nieuwe normaal. Nieuwe producten zijn onder meer een workspace voor werknemers en een helpdesk om de productiviteit te verhogen, communicatie-apps die klanten en werknemers informeren over nieuw beleid en nieuwe procedures om veiligere persoonlijke ervaringen te bevorderen.

Organisaties hebben nieuwe manieren nodig om in het nieuwe normaal te opereren. Werknemers willen productief en betrokken zijn, maar uit onderzoek dat vandaag is gepubliceerd, beschikt meer dan een derde van de werknemers niet over de technologie om effectief op afstand te werken.

Nieuwe technologie om de betrokkenheid en productiviteit te vergroten:
  • Employee Workspace is een digitale hub voor werknemers om toegang te krijgen tot alle tools die ze nodig hebben om overal te werken.
  • Met de Employee Helpdesk kunnen medewerkers vragen stellen en snel hulp krijgen, waar ze ook zijn.
Nieuwe communicatie-apps om veiligere persoonlijke ervaringen voor klanten en werknemers mogelijk te maken:
  • Queue Management helpt fysieke bedrijven wachttijden te minimaliseren door virtuele wachtrijen te creëren.
  • Met Broadcast Messaging kunnen bedrijven proactief bijgewerkte openingstijden, veranderende afspraaktijden en gezondheids- en veiligheidsherinneringen doorgeven aan klanten en medewerkers via hun favoriete kanalen zoals sms, WhatsApp of Facebook Messenger.
  • Met Digital Trust Cards kunnen lokale winkelmedewerkers snel websites en apps bijwerken met veiligheidsprotocollen die specifiek zijn voor die locatie, zoals richtlijnen voor sociale afstand en schoonmaakbeleid.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Over Salesforce

Salesforce is wereldleider op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en brengt bedrijven dichter bij hun klanten in het digitale tijdperk. Opgericht in 1999, stelt Salesforce bedrijven van elke omvang en branche in staat om te profiteren van krachtige technologieën - cloud, mobiel, sociaal, internet van dingen, kunstmatige intelligentie, spraak en blockchain - om een 360 graden beeld van hun klanten te creëren.
Meer over Salesforce

Disclaimer

Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191029224512.jpg
Het no-nonsense internetbureau
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.