CM.com versterkt haar positie in Zuidoost-Azië met opening kantoor in Singapore

| CM.com | 2 min | 18 december 2019 9:32
Gewaardeerd
CM.com, een wereldwijd platform voor Conversational Commerce dat aan bedrijven CPaaS-diensten met geïntegreerde betaaloplossingen biedt, heeft in Singapore een regionaal kantoor voor de Zuidoost-Aziatische markt geopend.

Zuidoost-Azië is een grote regio met maar liefst 660 miljoen inwoners. De grote toename van smartphone penetratie in combinatie met de snelle uitrol van 4G/5G-netwerken creëert een enorm marktpotentieel, met name in combinatie met de verdere verwachte groei van social media, apps en andere digital sales tools. Hierdoor is het voor bedrijven een steeds grotere uitdaging om hun communicatiekanalen te beheren.

CM.com heeft reeds een groot netwerk aan telecomoperatoren in deze regio en bedient veel Chinese klanten met overzeese activiteiten naar Zuidoost-Azië vanuit hubs in Shanghai, Shenzhen en Hong Kong. Om de aanwezigheid van CM.com in Zuidoost-Azië te verstevigen, heeft CM.com een team van ervaren business development managers aangenomen om bestaande en nieuwe klanten in de regio te bedienen.

Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com: “Zuidoost-Azië is een strategisch belangrijke markt waar we ons klantenbestand willen uitbreiden en marktaandeel willen winnen. We bedienen al klanten in deze regio vanuit onze kantoren in o.a. Hong Kong. Door onze nieuwe hub in Singapore te openen, versterken we onze relaties met bedrijven in de regio en helpen we hen om hun customer journey nog verder te verbeteren.”

Vanuit Singapore is CM.com in staat om zowel nieuwe als bestaande regionale klanten en partners efficiënter te bedienen. Het regionale hub-team richt zich op bedrijven in onder andere Maleisië, Indonesië, Thailand, Vietnam, de Filippijnen en Singapore die hun customer journey willen uitbreiden via het Conversational Commerce-platform van CM.com.

CM.com zag in Singapore een logische regionale hub, aangezien Singapore het zakencentrum van Zuidoost-Azië is waar veel internationale bedrijven zijn gevestigd.

Hodny Benazzi, General Manager bij CM.com: “We zien een enorm potentieel en mooie kansen voor Conversational Commerce in Zuidoost-Azië, omdat de mobiele diensten hier al zeer geavanceerd zijn. Ons aanbod van Conversational Commerce past hier perfect bij. Vooral op het gebied van social media contact platforms, FinTech en e-commerce zien wij mogelijkheden.”

Hoe vind je dit artikel?


Waardering: Uitstekend (2 ratings).

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Tags

CM.com

Over CM.com

CM.com is een Conversational Commerce platform dat bedrijven en merken verbindt met de mobiele telefoons van miljarden consumenten wereldwijd. Het bedrijf biedt Messaging kanalen, zoals SMS, RCS, WhatsApp en Apple Business Chat in combinatie met een Customer Data Platform en andere platformfunctionaliteiten. CM.com is het eerste CPaaS-platform ter wereld met geïntegreerde betalingsfunctionaliteit. Vele klanten vertrouwen op de producten van CM.com voor betere marketing, betere sales en betere service aan hun klanten.
Meer over CM.com

Disclaimer

Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191029224512.jpg
Het no-nonsense internetbureau
20191029200614.jpg
Drive value with data
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.