Anywhere365® is among the First Global Certified Microsoft Teams Connected Contact Centers

| Anywhere365 | 2 min | ENG | 19 januari 2021 12:48
Copyright: Anywhere365
The Anywhere365® Dialogue Cloud is one of the first cloud contact center solutions certified by Microsoft in their Connected Contact Centers program for Microsoft Teams. Anywhere365® is the largest Cloud Contact Center and Dialogue Management platform for the Microsoft 365 Ecosystem. This certification confirms Gartner’s previous recognition of Anywhere365® as a powerful native Teams Contact Center.

“The official certification gives the market a clear picture of which solutions leverage the direct routing and calling capabilities of Microsoft Teams to the fullest extent,” said Gijs Geurts, the founder and CEO of Anywhere365®. “I am proud to be working closely with Microsoft on this milestone achievement and honored that Anywhere365® is among the first global solutions to be so rigorously tested and vetted by Microsoft”.

Mike Ammerlaan, director of Microsoft 365 Ecosystem at Microsoft Corp. said, “The goal of this certification is to ensure the quality, compatibility and reliability that customers expect from Microsoft-certified solutions. We’re pleased to see that Anywhere365® has completed certification tests and has achieved certification status among our first global Connected Contact Center.”

Rethinking Contact Centers

The CEO of Anywhere365® explains the company’s vision, which goes beyond the contact center: “Modern cloud contact centers are much more than a support solution. They act as one of the main communication vehicles for interaction and unfiltered feedback about a customer’s experience with a brand. Any member of the enterprise, even AI voice bots and chat bots, will at some point become the contact center. This means that enterprises must shift from agent-based concepts to platforms. It’s not about the contact center; it’s about the dialogues.”

The Anywhere365® CPaaS platform can extend powerful interaction capabilities throughout the whole enterprise, instead of only contact center agents. It’s delivered directly from the robust Microsoft Azure ecosystem and leverages a variety of Microsoft services that customers already use and feel comfortable with. This ensures consistency, constant improvement and scalability for customer engagement from any device, channel, location or time zone.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over Anywhere365
Anywhere365 is opgericht vanuit de overtuiging dat iedereen binnen een bedrijf een Contact Center kan zijn. Daarom heeft het het Anywhere365 Universal Contact Center voor Skype for Business en Microsoft Teams gebouwd. De visie van Anywhere365 is om alle onnodige dialogen te verminderen door een oplossing te bieden waarbij de juiste informatie de juiste persoon op het juiste moment bereikt, ongeacht de locatie.
Meer over Anywhere365
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.