Invicta en LynqID gaan samen verder als Invenna

The Data Agency bundelt de krachten, services en kennis met betrekking tot Customer Data Platform technologie

| Invenna | 2 min | 21 januari 2021 13:38
Copyright: The Data Agency
The Data Agency kondigt vandaag de integratie van de dochtermerken Invicta en LynqID aan. Zij gaan onder één merknaam verder: Invenna. Het Customer Data Platform van Invenna verbindt klantdata en realiseert een uniek en actueel 360 graden klantbeeld, beschikbaar voor inzicht, analyse en marketing automation.

Na de overname van Invicta door The Data Agency in augustus 2020, worden nu de merken Invicta en LynqID samengevoegd tot één merk met een eigen identiteit. "De overname van Invicta vorig jaar was een eerste antwoord op de groeiende vraag naar kennis en services op het gebied van Customer Data Platform technologie. Met het merk LynqID waren wij deze weg al ingeslagen, en met de overname haalden we de beste software en extra kennis in huis. Door deze twee merken samen te brengen ontstaat er een unieke combinatie tussen Customer Data Platform software en consultancy", aldus Frank de Beun, CEO van The Data Agency.

Internationaal waarde toevoegen

Pieter Hallewas, Managing Director van Invenna, verhuisde in augustus 2020 mee met Invicta naar The Data Agency. Hij licht de keuze voor de samenvoeging nader toe: “Wij kijken uit naar een nieuw tijdperk waarin Invenna zich nog sneller kan ontwikkelen. Zowel technisch als functioneel. De keuze om verder te gaan als Invenna biedt slagkracht en maakt het mogelijk om ook internationaal waarde toe te voegen aan de (marketing)processen van onze klanten.” Verscheidene organisaties zoals Robeco, Mediahuis, KWF Kankerbestrijding en Museumvereniging vertrouwen op de dienstverlening van Invenna.

Een unieke oplossing voor echt datagedreven ondernemen

Door de integratie bundelt The Data Agency de krachten, services en kennis van de twee merken. Specialismen als het ontsluiten van databronnen, toepassen van artificial intelligence en het geautomatiseerd managen van on- en offline content, worden met Invenna verder geïntegreerd. Daarnaast is Invenna het eerste Customer Data Platform in Nederland dat zowel first-party data als aanvullende data ontsluit. Dit betekent dat onder meer de landelijke segmentatie data van GeoMarktprofiel en datakwaliteit oplossingen van EDM direct vanuit Invenna beschikbaar zijn. Door de Invenna software te combineren met de kennis en data van de andere merken, wordt het voor organisaties mogelijk om beter en efficiënter datagedreven te ondernemen.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over Invenna
De bewezen Customer Data Platform technologie van Invenna verbindt klantdata en realiseert een uniek en actueel 360 graden klantbeeld. Het vormt het fundament voor datagedreven organisaties die geautomatiseerde en gepersonaliseerde on- en offline content willen managen en de klanttevredenheid en -loyaliteit willen verhogen. Invenna is ontstaan uit het samengaan van Invicta en LynqID.
Meer over Invenna
Disclaimer
Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.