Atos breidt haar Salesforce activiteiten uit en voltooit de acquisitie van Profit4SF

| Salesforce | 2 min | 22 februari 2021 14:56
Atos heeft de acquisitie voltooid van Profit4SF, een in Nederland gevestigde organisatie voor technologie- en managementconsulting, die is gespecialiseerd in Salesforce-implementaties voor Nederlandse klanten. Met deze transactie geeft Atos invulling aan haar ambities om haar wereldwijde expertise te versterken op het gebied van Salesforce-technologieën, in navolging van eerdere acquisities van Eagle Creak en Edifixio in 2020.

Op een operationeel niveau zal deze acquisitie resulteren in een uitbreiding van het aanbod van Atos op het gebied van Salesforce-oplossingen. De ervaren consultants van Profit4SF zullen de internationale Salesforce-praktijk van Atos gaan versterken, die is opgericht om klanten maximaal te laten profiteren van ’s werelds meest bekende CRM-platform. Profit4SF is in 2013 opgericht, heeft haar hoofdkantoor in Utrecht en heeft ruim dertig medewerkers in dienst, die gezamenlijk over ruim 160 Salesforce-certificeringen beschikken. Het bedrijf staat in Nederland bekend als Platinum Salesforce Partner en heeft een lange staat van dienst met succesvolle implementaties van Salesforce-projecten voor klanten, van consulting tot ontwikkeling en van integratie tot ondersteuning.

“Ik ben erg blij Profit4SF te verwelkomen in de Atos Groep. Deze transactie sluit uitstekend aan bij onze overnamestrategie en betekent een versterking van onze positie op het gebied van Salesforce-oplossingen, zowel in Nederland als in het buitenland. Atos’ leidende positie in combinatie met het veelomvattende aanbod van Profit4SF, haar ervaring in het middensegment en sterke klantenbasis in Nederland biedt veel toegevoegde waarde aan onze klanten, partners en teams”, vertelt Peter 't Jong, directeur van Atos in Nederland.

CEO en Co-Founder van Profit4SF, Leo Leijenaar: “Dit is voor ons een nieuw hoofdstuk in de Profit4SF geschiedenis. De afgelopen 7 jaar zijn we één van de leidende Salesforce partners in de Nederlandse markt geworden en hebben we een solide reputatie opgebouwd als meest gewaardeerde partner middels de meer dan 350 succesvolle Multi-Cloud projecten. Als onderdeel van de Atos groep kunnen wij onze nationale en internationale klanten nog beter ondersteunen bij hun digitale transformatie en hun organisatie versterken middels data gedreven handelen en het bieden van een superieure klantervaring.”

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over Salesforce
Salesforce is wereldleider op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en brengt bedrijven dichter bij hun klanten in het digitale tijdperk. Opgericht in 1999, stelt Salesforce bedrijven van elke omvang en branche in staat om te profiteren van krachtige technologieën - cloud, mobiel, sociaal, internet van dingen, kunstmatige intelligentie, spraak en blockchain - om een 360 graden beeld van hun klanten te creëren.
Meer over Salesforce
Disclaimer
Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.