OPPO start samenwerking met ThePhoneLab

Sterke uitbreiding aantal fysieke servicepunten in Nederland voor aftersales

| OPPO | 2 min | 30 maart 2021 11:13
Gewaardeerd
Copyright: OPPO
Vanaf 22 maart is ThePhoneLab de officiële reparatiepartner van OPPO. OPPO, een van de meest innovatieve en toonaangevende smart device merken ter wereld, breidt hiermee het aantal fysieke servicepunten in Nederland voor aftersales sterk uit. Het personeel van ThePhoneLab is door OPPO zelf opgeleid om de producten te repareren. Met de samenwerking breidt het merk de bestaande in-house OPPO-reparatieservice uit naar de zeven locaties van ThePhoneLab.

OPPO maakt als derde grootste smartphonemerk in Nederland een sterke groei door*. Ook ThePhoneLab breidt uit, en heeft de ambitie om naast de bestaande zeven locaties de komende periode tientallen nieuwe vestigingen in Nederland te openen. OPPO-klanten kunnen vanaf vandaag zonder afspraak bij ThePhoneLab terecht voor reparaties en onderhoud, waaronder reparaties die onder OPPO’s officiële garantie vallen. Klanten kunnen zeven dagen per week zonder afspraak binnen lopen in een van de zeven winkels. Smartphones worden vervolgens binnen een uur gerepareerd, en op afspraak kunnen klanten gebruik maken van een 30 minuten-service.

Marc van den Dool, Commercieel Directeur OPPO Nederland licht de samenwerking toe: “Wij zijn verheugd over onze samenwerking met ThePhoneLab. Bij OPPO staat een positieve klantervaring centraal en de uitbreiding van onze reparatieservice draagt daaraan bij. Steeds meer Nederlanders gebruiken onze producten en de samenwerking met ThePhoneLab maakt het plannen en uitvoeren van reparaties nog makkelijker.”

Ook ThePhoneLab is enthousiast over de samenwerking. Het bedrijf scoort hoog op klanttevredenheid** en weet met een snelle, betaalbare en betrouwbare service veel klanten aan zich te binden. “Ons team is de afgelopen periode intensief door OPPO begeleid en wij hebben toegang tot originele fabrieksonderdelen. Door deze samenwerking kunnen wij topservice leveren en dat is waar wij het voor doen”, aldus Boris Blijham, oprichter van ThePhoneLab. “Daarnaast zien wij steeds meer klanten met een OPPO-smartphone in onze winkels, een uitstekend moment dus om onze service verder uit te breiden.”

Klanten kunnen via de OPPO-servicepagina, onder het kopje ‘Customer Service Center’, het dichtstbijzijnde servicecentrum vinden en vervolgens contact opnemen met het gewenste reparatiepunt voor een soepele dienstverlening.

Klik hier voor meer informatie over OPPO’s aftersales service.
Bekijk hier alle vestigingen van ThePhoneLab.

*) Volgens Counterpoint data Q4 2020
**) Score van 9.4 op basis van 6.000+ reviews

Hoe vind je dit artikel?


Waardering: Uitstekend (1 rating).

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Over OPPO

OPPO is een wereldwijd toonaangevend smartphonemerk dat naast innovatieve smartphones ook baanbrekende IOT-producten biedt. Sinds de lancering van OPPO’s eerste smartphone in 2008, heeft het bedrijf onophoudelijk gewerkt aan technologische doorbraken zonder afbreuk te doen aan design. 

De opening van het Nederlandse kantoor was in 2018 een van OPPO’s eerste Europese vestigingen. Sindsdien zijn er in verschillende segmenten smartphoneseries geïntroduceerd, van betaalbare eyecatchers (A 2020 Series) tot toestellen die smartphone fotografie wereldwijd naar een hoger niveau tillen (Reno series) en premium toestellen met innovatieve specs (Find X Series). 

OPPO was met zijn Find X2 Series ook het eerste merk dat 5G-smartphones introduceerde op de Nederlandse markt. Als pionier op het gebied van 5G ondersteunt OPPO de commerciële uitrol van 5G op verschillende manieren, waaronder standaard 5G-patentontwikkeling, technologieonderzoek en industriële samenwerkingen. 

In het tijdperk van intelligente connectiviteit is het de ambitie van OPPO om zowel lokaal als internationaal, te blijven investeren in het creëren van impactvolle producten en het ontwikkelen van grensverleggende (5G-) technologieën. OPPO’s SuperVOOC 2.0 is hier een goed voorbeeld van; het is de snelste laadtechnologie die momenteel commercieel beschikbaar is. 

OPPO werkt wereldwijd samen met toonaangevende partners zoals o.a. Lamborghini, FC Barcelona, Wimbledon en National Geographic. Momenteel is OPPO actief in meer dan 45 landen en regio’s en beschikt het over zes onderzoekscentra die zich volledig richten op het creëren van ultieme smartphone-ervaringen voor gebruikers over de hele wereld.
Meer over OPPO

Disclaimer

Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191029224512.jpg
Het no-nonsense internetbureau
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.