SurveyMonkey onthult rebranding van GetFeedback CX-platform

Volgende stap in het investeren in een flexibele aanpak van de klantervaring (CX)

| SurveyMonkey | 2 min | 06 april 2021 17:16
Copyright: SurveyMonkey
SurveyMonkey, een toonaangevend bedrijf op het gebied van flexibele softwareoplossingen voor klantervaringen, marktonderzoek en enquêtefeedback, heeft vandaag de compleet vernieuwde website van GetFeedback onthuld. GetFeedback is ontworpen met de behoeften van CX-leiders als uitgangspunt en biedt een flexibele CX-oplossing die garant staat voor ongeëvenaard gebruiksgemak, snelheid en efficiëntie zoals nooit eerder aangeboden door serviceproviders. Deze rebranding is het resultaat van de overname en integratie in 2019 door SurveyMonkey van Usabilla en GetFeedback in een flexibel totaalplatform voor CX. Met het geïntegreerde platform hebben organisaties via meerdere kanalen een volledig overzicht van de ervaring van hun klanten tijdens al hun digitale activiteiten. De gebruiksvriendelijke processen bevorderen de loyaliteit en groei van klanten.

GetFeedback kan al in een paar dagen (en niet maanden) worden geïmplementeerd. CX-professionals kunnen dus snel voor een geweldige ervaring zorgen, zonder te wachten op technische hulpmiddelen of een duur team van consultants in te huren. Het platform combineert feedbackgegevens uit meerdere kanalen met operationele data van Salesforce om zo relevante inzichten te verzamelen in één intuïtieve interface en automatisch follow-upacties te triggeren voor interne teams. Deze als beste beoordeelde oplossing voor klantenfeedback is speciaal ontwikkeld voor het ecosysteem van Salesforce.

Een grote verscheidenheid aan organisaties maakt gebruik van de flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing van GetFeedback om snel klantinzichten te verzamelen en in de praktijk te brengen. Voorbeelden zijn KLM Royal Dutch Airlines, het internationale luxe lifestylemerk Mulberry, detailhandel voor gespecialiseerde outdoorproducten YETI en Peapack-Gladstone Bank.

"We waren op zoek naar een krachtig platform om de klantervaring te beheren, zodat we meteen van start konden met ons Voice of the Customer-programma. GetFeedback was de beste optie", aldus Louise Vanwildermeersch, de Customer Experience Manager bij Mulberry. "We zijn ontzettend blij om met een oplossing via SurveyMonkey te werken die de stemming van klanten in kaart brengt tijdens het klantentraject. En omdat alle gegevens in Salesforce terechtkomen, hebben we een compleet beeld van onze klanten."

"Professionals binnen de klantervaring zijn op zoek naar een platform dat de druk bij snel veranderende behoeften aankan", aldus Graham Douglas, SVP van CX Sales in EMEA en APAC bij SurveyMonkey. "We zijn altijd op zoek naar manieren om te voldoen aan de behoeften van onze klanten. Daarom zijn we zo enthousiast over deze nieuwe branding en website: een fantastische nieuwe stap in deze richting."

Het logo, de ontwerpelementen en de teksten zijn uitgebreid getest op hun visuele impact, hun gedenkwaardigheid en andere kenmerken met gebruik van de oplossingen voor marktonderzoek van SurveyMonkey.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over SurveyMonkey
SurveyMonkey is een toonaangevend bedrijf op het gebied van flexibele softwareoplossingen voor de klantervaring, marktonderzoek en enquêtefeedback. Via het platform van het bedrijf kunnen actieve gebruikers feedback van medewerkers, klanten, website- en appgebruikers, en deelnemers aan marktonderzoek analyseren en in de praktijk brengen. De producten, oplossingen voor ondernemingen en integraties van SurveyMonkey stellen organisaties in staat om de ervaring van hun klanten te verbeteren, het behoud van medewerkers te vergroten, en de groei en innovatie te bevorderen. De visie van SurveyMonkey is om uiteindelijk de lat hoger te leggen voor menselijke ervaringen door individuen de kans te geven hun stem te laten horen.
Meer over SurveyMonkey
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.