OPPO lanceert 2121 Future Photography Project

Alledaagse momenten vastleggen voor de toekomst

| OPPO | 3 min | 23 april 2021 12:17
Copyright: OPPO
  • De 80 meest indrukwekkende inzendingen worden beloond met een reis naar keuze
  • 200 deelnemers worden geselecteerd voor jaar lang gratis toegang tot MasterClass
  • 50 geselecteerde foto’s worden tentoongesteld via OPPO’s website en sociale kanalen
Vandaag lanceert OPPO, een van de grootste smart device merken ter wereld, een nieuwe campagne om mensen van over de hele wereld aan te sporen om hun alledaagse herinneringen vast te leggen en te delen voor de toekomst. OPPO richt zich met het 2121 Future Photography Project specifiek op het fotograferen van kleine, alledaagse momenten die een boodschap achterlaten voor mensen in het jaar 2121. Smartphonegebruikers worden uitgedaagd om hun mooiste foto’s te delen via Instagram onder vermelding van #DearFuture2121 en #ShotOnOPPO.

OPPO’s Global Brand Ambassador en Academy Award-winnende acteur Eddie Redmayne onthulde het project en nodigt smartphonegebruikers uit om na te denken over de beelden die ze willen vastleggen, delen en bewaren voor de toekomst.

Eddie, die de OPPO Find X3 Pro gebruikte om zijn eigen foto’s voor het project te maken, zegt: ''Er wordt altijd gezegd dat een foto meer zegt dan duizend woorden. Toch zijn er slechts enkele foto’s die je sprakeloos maken. Vaak zijn dit niet altijd de grote gebeurtenissen, maar juist de kleine alledaagse momenten. En ik denk dat dit precies de beelden zijn waar mensen over 100 jaar op willen terugkijken. We willen ook de herinneringen achterlaten van de kleine dingen, gekke momenten en de dagelijkse bezigheden die we samen beleefden. Met onze foto’s kunnen we die momenten in beeld brengen en delen met de wereld van morgen voor het maken van nieuwe herinneringen.''

#DearFuture2121

Het 2121 Future Photography Project nodigt mensen uit om foto’s van vandaag de dag te delen met een boodschap voor de toekomst. Inspiratie voor deze beelden kan worden gehaald uit alledaagse momenten; bijvoorbeeld in en om het huis, met dierbaren of onderweg. Gebruikers kunnen hun vastgelegde momenten delen via Instagram onder vermelding van #DearFuture2121 en #ShotOnOPPO.

Prijzenpakket

Om het aantal inzendingen te stimuleren, heeft OPPO een pakket met prijzen en awards samengesteld. Elke deelnemer maakt kans op een van de 80 reizen met 330 euro zakgeld om een onvergetelijke reis te maken naar bijvoorbeeld (verre) familie of vrienden, of om een bucketlist-bestemming te bezoeken voor het maken van nieuwe, waardevolle herinneringen.

Nog eens 200 deelnemers van wie de foto’s worden geselecteerd en geplaatst op OPPO’s Instagram, krijgen een jaar lang gratis toegang tot de professionele fotografiecursussen van MasterClass.

De foto’s van de laatste 50 winnaars, gecureerd door een team van professionele fotografen, zullen aan het eind van de campagne exclusief worden gepresenteerd op de officiële website en sociale kanalen van OPPO.

Inzendingen kunnen per direct worden gedeeld op Instagram via #DearFuture2121 en #ShotOnOPPO.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over OPPO
OPPO is een wereldwijd toonaangevend smartphonemerk dat naast innovatieve smartphones ook baanbrekende IOT-producten biedt. Sinds de lancering van OPPO’s eerste smartphone in 2008, heeft het bedrijf onophoudelijk gewerkt aan technologische doorbraken zonder afbreuk te doen aan design. 

De opening van het Nederlandse kantoor was in 2018 een van OPPO’s eerste Europese vestigingen. Sindsdien zijn er in verschillende segmenten smartphoneseries geïntroduceerd, van betaalbare eyecatchers (A 2020 Series) tot toestellen die smartphone fotografie wereldwijd naar een hoger niveau tillen (Reno series) en premium toestellen met innovatieve specs (Find X Series). 

OPPO was met zijn Find X2 Series ook het eerste merk dat 5G-smartphones introduceerde op de Nederlandse markt. Als pionier op het gebied van 5G ondersteunt OPPO de commerciële uitrol van 5G op verschillende manieren, waaronder standaard 5G-patentontwikkeling, technologieonderzoek en industriële samenwerkingen. 

In het tijdperk van intelligente connectiviteit is het de ambitie van OPPO om zowel lokaal als internationaal, te blijven investeren in het creëren van impactvolle producten en het ontwikkelen van grensverleggende (5G-) technologieën. OPPO’s SuperVOOC 2.0 is hier een goed voorbeeld van; het is de snelste laadtechnologie die momenteel commercieel beschikbaar is. 

OPPO werkt wereldwijd samen met toonaangevende partners zoals o.a. Lamborghini, FC Barcelona, Wimbledon en National Geographic. Momenteel is OPPO actief in meer dan 45 landen en regio’s en beschikt het over zes onderzoekscentra die zich volledig richten op het creëren van ultieme smartphone-ervaringen voor gebruikers over de hele wereld.
Meer over OPPO
Disclaimer
Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.