myBrand biedt organisaties 360 graden klantbeeld met SAP Marketing Cloud

Optimale customer experience kunnen realiseren door bijvoorbeeld communicatie te personaliseren

| myBrand | 2 min | 05 mei 2021 9:32
Copyright: myBrand
SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand breidt haar portfolio uit met SAP Marketing Cloud. Organisaties hebben klantervaring hoog op de agenda staan, waarbij inzicht in de customer journey onmisbaar is. Met deze oplossing biedt myBrand de mogelijkheid om een 360 graden klantbeeld te creëren, waardoor organisaties een optimale customer experience kunnen realiseren door bijvoorbeeld communicatie te personaliseren. myBrand begeleidt organisaties in het meer inzicht krijgen in klantgedrag, waardoor zij hun marketingaanpak naar het volgende niveau kunnen tillen.

Integrale marketingaanpak voor optimale klantervaring

Corianne Visser, marketing manager bij myBrand: “Het marketingvak is door de jaren heen steeds complexer geworden. Dat heb ik uit eerste hand ervaren. Het afgelopen jaar heeft de pandemie er bovendien voor gezorgd dat de verschuiving van marketingactiviteiten van offline naar online in een stroomversnelling is geraakt. Niet iedere organisatie is erop ingericht om een optimale online klantervaring te bieden. Denk aan het benutten van data omtrent online klantgedrag om de customer experience te optimaliseren. Of het benaderen van klanten, met inachtneming van de AVG-richtlijnen. In de praktijk zien we dat veel organisaties verschillende tools aan elkaar knopen, maar dat het volledige inzicht ontbreekt. Wij ondersteunen bedrijven in het creëren van een 360 graden klantbeeld, zodat zij inzicht hebben in alle klantinteracties en een integrale aanpak kunnen neerzetten. Vanaf het eerste touchpoint tot aan sales en customer service.”

“SAP Marketing Cloud is een mooie oplossing die past bij onze strategie”, vult directeur projecten Linda Beukers aan. “Customer experience zit in het DNA van myBrand. We hebben als missie om de door klanten best gewaardeerde dienstverlener te zijn en zetten vol in op een optimale klantbeleving. Met een geïntegreerd dienstaanbod en het Conclusion ecosysteem waarvan we onderdeel uitmaken, kunnen we organisaties ondersteunen op het totale spectrum van bedrijfsprocessen.”

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Over myBrand

myBrand, onderdeel van Conclusion, biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. myBrand is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle bedrijfsprocessen bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie.
Meer over myBrand

Disclaimer

Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191029224512.jpg
Het no-nonsense internetbureau
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.