Jolijn van der Aart nieuwe aanwinst Freshworks

Leverancier customer engagement software zet vol in op groei

| Freshworks | 2 min | 12 mei 2021 15:41
Afbeelding: Jolijn van der Aart, Head Of Sales Benelux & Nordics bij Freshworks | Copyright: Freshworks
Customer engagement softwarebedrijf Freshworks heeft Jolijn van der Aart aangesteld als nieuwe Head Of Sales Benelux & Nordics. Zij is in haar nieuwe rol samen met Don van der Does, eveneens Head of Sales Benelux & Nordics, en Head of Strategic Accounts Klaasjan Ypenburg verantwoordelijk voor de verdere groei van Freshworks in de regio. De aanstelling vindt plaats tijdens een periode waarin de SaaS-vendor een IPO voorbereidt en het wereldwijd de jaarlijks terugkerende omzet zag stijgen tot meer dan 300 miljoen US dollar.

Een rode draad in de carrière van Jolijn Van der Aart is het snijvlak van technologie en management waarop ze zich beweegt. Ze zette als Sales Manager bij LinkedIN onder andere succesvol het team voor Talent Solutions-oplossingen voor de Belgische markt op. Daarvoor was ze Sales Lead bij Funda en Business Manager bij Yacht. Haar uitdaging bij Freshworks bestaat uit het behouden en het uitbouwen van het momentum in de Benelux en de Nordics.

Zelf zegt Van der Aart hierover: “De fundering is de afgelopen jaren al neergelegd. Freshworks bevindt zich in een fase van opschalen, van groei. Ik vind het een mooie taak om te mogen helpen met het verder uitbouwen van de klantenkring én van het eigen team. Het mooie aan de cultuur van Freshworks vind ik de growth mindset die iedereen heeft en de wil om samen vooruit te gaan. Dat was voor mij een belangrijke factor om ‘ja’ te zeggen tegen dit mooie bedrijf, toen de mogelijkheid zich voordeed.”

Voor Raymond Hüner, General Manager voor de Benelux en Nordics, is de komst van de nieuwe Head of Sales een welkome versterking van het management team. “We groeien nog steeds hard in de regio en daarop hebben we geanticipeerd door Jolijn aan te nemen. Ze brengt een grote rijkdom aan kennis en expertise mee en beschikt over een ‘bouwers-mentaliteit’. Daarnaast vertelde ze me dat ze voor haar MBA de thesis heeft uitgewerkt dat elk contactmoment met een klant goed moet zijn. Het kan geen toeval zijn dat deze visie perfect aansluit bij onze customers for life-filosofie.”

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Over Freshworks

Freshworks biedt innovatieve customer engagement software voor bedrijven van elke omvang, waardoor het voor teams eenvoudig is om hun klanten voor het leven te werven, te binden en te behouden. Freshworks SaaS-producten bieden een 360-gradenoverzicht van de klant, zijn klaar voor gebruik, eenvoudig in gebruik en bieden een snel rendement op de investering.
Meer over Freshworks

Disclaimer

Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.