Hoe AI en data te gebruiken om op inzichten gebaseerde orkestratie van automatisering en menselijke escalaties te stimuleren

Met AI en automatisering kunnen taken met een hoog volume en een lage waarde worden geautomatiseerd

| Capgemini | 1 min | 09 juni 2021 21:41
Copyright: Capgemini
De behoefte aan IT-servicelevering en -ondersteuning om beter, sneller en goedkoper te worden, is nog nooit zo urgent geweest. AI en automatisering hebben op dit gebied veel te bieden. Ze verstoren bijna elk facet van het bedrijf en kunnen duidelijke waardeverbeteringen opleveren als het gaat om servicebeheer. Met AI en automatisering kunnen taken met een hoog volume en een lage waarde worden geautomatiseerd, zodat ITSM- en servicedeskteams zich kunnen concentreren op werk met een hogere waarde.

Lees hier het hele artikel.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Tags
Capgemini
Over Capgemini
Capgemini is een Franse multinational die advies-, technologie-, professionele en outsourcingdiensten levert. Het hoofdkantoor is gevestigd in Parijs, Frankrijk.
Meer over Capgemini
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.