Palo Alto Networks verbetert en breidt klantenondersteuning uit in EMEA

Nieuw EMEA ‘centre of excellence’ voor het inhuren van bekwame support engineers

| Palo Alto Networks | 2 min | 10 juni 2021 12:48
Copyright: Palo Alto Networks
Palo Alto Networks heeft vandaag aangekondigd dat het zijn aanbod in klantenondersteunings in EMEA aanzienlijk uitbreidt, investeert in een grotere voetafdruk en een ‘centre of excellence’-model toepast om klanten toegang te geven tot de ondersteuning die ze nodig hebben, wanneer ze die nodig hebben. Het bedrijf zal ondersteunende diensten gaan leveren vanuit Tsjechië, Hongarije, Spanje en Polen en de bestaande ondersteunende diensten in Israël en Nederland verder uitbreiden. De aankondiging markeert een aanzienlijke uitbreiding in EMEA, die klanten van Palo Alto Networks uitgebreide ondersteuning in de hele regio zal bieden.

Na het inluiden van een 'goudkoorts' op het gebied van cybercriminaliteit in 2020, is het belangrijker dan ooit dat bedrijven toegang hebben tot lokale ondersteuning wanneer ze die nodig hebben. Volgens onderzoek van Unit 42, het threat intelligence-team bij Palo Alto Networks, zagen organisaties in de detailhandel, maakindustrie en overheid het aantal incidenten met respectievelijk 402%, 230% en 205% toenemen. De uitgebreide bronnen voor klantenondersteuning zullen ervoor zorgen dat klanten van Palo Alto Networks toegang hebben tot hoogwaardige technici in hun tijdzone. De regionale uitbreiding zal ook de toewijding van Palo Alto Networks versterken om lokale datagevoeligheden en de vereisten van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) te respecteren.

Door deze investering in de EMEA-regio te doen, blijft Palo Alto Networks in de voorhoede van uitmuntende klantenservice, wat algemeen wordt erkend door de cyberbeveiligingsindustrie. Palo Alto Networks wordt zes jaar op rij erkend door J.D. Power en de Technology Services Industry Association (TSIA) voor het leveren van 'An Outstanding Customer Support Experience' met zijn Global Assisted Technical Support en Self-Service Support.

"In een tijd van ongekende druk op onze klanten en hun IT-teams, is het van cruciaal belang dat we naast hen staan ??om de ondersteuning te bieden die ze nodig hebben om hun organisaties te beschermen tegen gevaar", zegt Wadad Kafka, vice-president van Global Customer Support, EMEA, Palo Alto Networks. "Deze uitbreiding van hoogopgeleide ingenieurs in de EMEA-regio betekent dat onze klanten altijd toegang hebben tot de expertise die ze nodig hebben, of het nu gaat om dagelijkse vragen of op de meest kritieke momenten."

Bezoek onze carrièresite voor meer informatie over de beschikbare functies.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Over Palo Alto Networks

Palo Alto Networks als leverancier op het gebied van cyberbeveiliging geeft de cloud-centric toekomst vorm met technologie die de manier waarop mensen en organisaties werken transformeert. Onze missie is om de cybersecuritypartner bij uitstek te zijn en onze digitale manier van leven te beschermen. We helpen de grootste beveiligingsuitdagingen ter wereld aan te pakken met continue innovatie die de nieuwste doorbraken in kunstmatige intelligentie, analyse, automatisering en orkestratie grijpt. Door een geïntegreerd platform te leveren en een groeiend ecosysteem van partners te versterken, lopen we voorop bij het beschermen van organisaties via clouds, netwerken en mobiele apparaten. Onze visie is een wereld waar elke dag veiliger en veiliger is dan de vorige.
Palo Alto Networks, en het Palo Alto Networks-logo zijn handelsmerken van Palo Alto Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in rechtsgebieden over de hele wereld. Alle andere handelsmerken, handelsnamen of servicemerken die hierin worden gebruikt of genoemd, zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Meer over Palo Alto Networks

Disclaimer

Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191029224512.jpg
Het no-nonsense internetbureau
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.