Journey mapping - de uitdagingen van uw klanten leren kennen en waarde toevoegen aan uw bedrijf

Inzicht krijgen in het ervaringsniveau dat je klanten op dit moment levert

| Capgemini | 2 min | 12 juni 2021 17:35
Copyright: Capgemini
De zakelijke omgeving is al een tijdje niet meer de klassieke die we kennen uit traditionele marketing- en administratieboeken. Dat komt omdat het algehele landschap voorgoed is veranderd door internet en de digitalisering van dingen en processen binnen de zakelijke en consumentenwereld. Als gevolg hiervan hebben we nu een ongekend aantal klantcontactpunten en manieren waarop klanten uw bedrijf kunnen verkennen, ermee kunnen communiceren en ermee in contact kunnen komen. Dat is precies wat Connected Marketing voor jouw merk doet. Door uw bedrijf te voorzien van gegevensgestuurde oplossingen die de activering van uw klanten verbeteren en hen helpen te verrassen met een unieke ervaring, biedt Connected Marketing de tools om het meeste uit deze verbonden wereld te halen.

En alles begint bij uw klantreis. Customer journeys zijn het resultaat van de beleving die jouw merk aan jouw klant levert. Elk bedrijf heeft een reis en uw klanten zullen er meer dan één ervaren tijdens hun tijd met uw merk.

De sleutel om te begrijpen wie uw klant is en welke ervaringen ze maken wanneer ze met uw merk communiceren, is om die journeys in kaart te brengen. Het in kaart brengen van reizen is een leuke en impactvolle manier om uw begrip van de behoeften en pijnen van uw klanten te verbeteren. Bovendien krijg je inzicht in het ervaringsniveau dat je hen op dit moment levert.

Lees hier het hele artikel.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over Capgemini
Capgemini is een Franse multinational die advies-, technologie-, professionele en outsourcingdiensten levert. Het hoofdkantoor is gevestigd in Parijs, Frankrijk.
Meer over Capgemini
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.