‘DOEN!’ Met die pay-off gaat vanaf deze week de nieuwe campagne van telecomprovider Lebara van start. Een eerste tv-commercial vormt de aftrap van de campagne, die daarnaast voor een groot deel online wordt uitgewerkt maar ook via outdoor te zien zal zijn.
De eerste commercial uit een reeks beleefde gisteren op 21 juni zijn première. In de nieuwe commercials maken we kennis met life hacker Peter, die een slim leven leidt en daardoor zelf altijd de beste deals en voordelen heeft. In deze eerste commercial zien we Peter vanuit zijn zelfgebouwde luxe zandstoel, niet te verwarren met de strandstoel op de achtergrond die je huurt voor €15! Genietend van zijn vrijheid geeft hij adviezen door de telefoon. Adviezen die zo slim en helder zijn, dat je ze gewoon acuut wil opvolgen: DOEN!, dus.
DOEN! is het vervolg op de eerdere ‘niet te stoppen’ campagne van Lebara die zich vooral focuste op een jonge doelgroep die vrij wil zijn. Na het succes van deze campagnes pakt Lebara door met het aanspreken van een bredere doelgroep, waarbij de focus als altijd op voordeel en vrijheid ligt. Kansen zien en kansen pakken, dat is DOEN!
Eelco Gijze, Marketing & Sales Director van Lebara “Met onze nieuwe campagne ‘DOEN!’ hebben we iets neergezet met hetzelfde gevoel voor aanpakken dat al sinds de oprichting kenmerkend is voor Lebara. Voordeel en vrijheid, voor iedereen die daarvoor open staat. Voor mensen die twijfelen om over te stappen maken we het nu extra makkelijk want naast de onlangs verlaagde tarieven biedt Lebara nu ook ‘Niet tevreden? Geld terug’.”
Voor mensen die twijfelen om over te stappen heeft Lebara het extra makkelijk gemaakt. Naast de onlangs verlaagde tarieven biedt Lebara nu ook ‘Niet tevreden? Geld terug’. Zo zelfverzekerd is deze telecomprovider.
Gekoppeld aan de commercials wordt de campagne ook uitgerold op social, out-of-home, radio en natuurlijk online. Met het DOEN! uitroepteken als nieuw herkenbaar merkelement.
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.