Nieuwe campagne Lebara: DOEN!

DOEN! is het vervolg op de eerdere ‘niet te stoppen’ campagne

| Lebara | 2 min | 22 juni 2021 15:43
Copyright: Lebara
‘DOEN!’ Met die pay-off gaat vanaf deze week de nieuwe campagne van telecomprovider Lebara van start. Een eerste tv-commercial vormt de aftrap van de campagne, die daarnaast voor een groot deel online wordt uitgewerkt maar ook via outdoor te zien zal zijn.

De eerste commercial uit een reeks beleefde gisteren op 21 juni zijn première. In de nieuwe commercials maken we kennis met life hacker Peter, die een slim leven leidt en daardoor zelf altijd de beste deals en voordelen heeft. In deze eerste commercial zien we Peter vanuit zijn zelfgebouwde luxe zandstoel, niet te verwarren met de strandstoel op de achtergrond die je huurt voor €15! Genietend van zijn vrijheid geeft hij adviezen door de telefoon. Adviezen die zo slim en helder zijn, dat je ze gewoon acuut wil opvolgen: DOEN!, dus.

DOEN! is het vervolg op de eerdere ‘niet te stoppen’ campagne van Lebara die zich vooral focuste op een jonge doelgroep die vrij wil zijn. Na het succes van deze campagnes pakt Lebara door met het aanspreken van een bredere doelgroep, waarbij de focus als altijd op voordeel en vrijheid ligt. Kansen zien en kansen pakken, dat is DOEN!

Eelco Gijze, Marketing & Sales Director van Lebara “Met onze nieuwe campagne ‘DOEN!’ hebben we iets neergezet met hetzelfde gevoel voor aanpakken dat al sinds de oprichting kenmerkend is voor Lebara. Voordeel en vrijheid, voor iedereen die daarvoor open staat. Voor mensen die twijfelen om over te stappen maken we het nu extra makkelijk want naast de onlangs verlaagde tarieven biedt Lebara nu ook ‘Niet tevreden? Geld terug’.”

Voor mensen die twijfelen om over te stappen heeft Lebara het extra makkelijk gemaakt. Naast de onlangs verlaagde tarieven biedt Lebara nu ook ‘Niet tevreden? Geld terug’. Zo zelfverzekerd is deze telecomprovider.

Gekoppeld aan de commercials wordt de campagne ook uitgerold op social, out-of-home, radio en natuurlijk online. Met het DOEN! uitroepteken als nieuw herkenbaar merkelement.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Over Lebara

Sim Only bij Lebara staat voor controle en flexibiliteit. Vrij zijn, dat is het idee. Je abonnement en extra's kan je maandelijks gratis aanpassen en je hebt altijd eenvoudig overzicht in je verbruik en kosten. Je maakt gebruik van een snel en betrouwbaar 4G netwerk. Want als je iets te zeggen hebt, moet je dat kunnen delen. En dat voor een voordelige prijs.
Meer over Lebara

Disclaimer

Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191029224512.jpg
Het no-nonsense internetbureau
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.