Marvia meldt recordgroei aantal klanten van 130% in het afgelopen jaar

Hoogste percentage klantgroei ooit

| Marvia | 2 min | 23 augustus 2021 15:08
Copyright: Marvia
Marvia, het SaaS-platform dat gespecialiseerd is in oplossingen voor lokale marketing, heeft een recordgroei in klantenwerving aangekondigd, met een toename van 130% in haar klantenbestand ten opzichte van de voorgaande periode van 12 maanden. Dit is het hoogste percentage klantgroei dat het bedrijf ooit heeft gekend. Tot Marvia’s nieuwste klanten behoren toonaangevende bedrijven in detailhandel, franchise, verzekering- en financiële dienstverlening, landbouw, energie, automotive en gezondheidszorg.

Versneld digitaliseren

Joep Donders, CEO of Marvia licht toe: “De pandemie zorgde voor verlaagde marketingbudgetten, werken op afstand en snel veranderende omstandigheden. Dit heeft er toe geleid dat veel bedrijven op zoek zijn gegaan naar manieren om hun marketingactiviteiten te verbeteren en hun digitale transformatie te versnellen. Marvia verbetert de efficiëntie van de marketing productie en stelt lokale medewerkers en partners in staat om te profiteren van lokale marktinzichten. Bedrijven zien dat het afstemmen van hun marketing op individuele regio’s en markten een enorm succes is.”

Internationale groei

Verder versterkte Marvia dit jaar zijn aanwezigheid in Noord-Amerika. Nogmaals Joep Donders: “Door ons kantoor in Portland te openen hebben we ook daar een team kunnen opbouwen dat onze klanten en partners daar beter kan ondersteunen.” De toekomst ziet er dan rooskleurig uit voor Marvia volgens de CEO. ”Vooruitkijkend ben ik enthousiast over de enorme mogelijkheden voor Marvia nu we het leven van (lokale) marketeers blijven vergemakkelijken en hen helpen hun lokale marketingpotentieel te activeren.”

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Over Marvia

Marvia is opgericht in 2007 als web-to-print oplossing om het dtp-proces te vergemakkelijken en efficiënter in te richten. In 2014 werd het bedrijf door PostNL overgenomen. Als corporate startup van PostNL wist Marvia in korte tijd op zowel strategisch niveau, als op het gebied van productontwikkeling snel verder uit te bouwen. Nu is Marvia in Nederland leidend in Local Marketing Automation. De ambitie is om heel Europa te veroveren. Het platform van Marvia wordt gebruikt door veel bekende merken en verschillende politieke partijen.
Meer over Marvia

Disclaimer

Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191029224512.jpg
Het no-nonsense internetbureau
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.