Visa verbindt mensen met kansen via nieuwe marketingcampagne

Landelijke tv-commercial onderdeel van Visa’s merkevolutie

| Visa | 2 min | 06 september 2021 14:18
Copyright: Visa
Naar aanleiding van de lancering van de dynamische wereldwijde marketingcampagne toont Visa vanaf september ook in Nederland zijn nieuwe visuele identiteit om de evolutie van het merk te markeren. Aan de hand van verschillende marketing- en PR-uitingen, waaronder een nieuwe landelijke tv-commercial, legt het betalingstechnologiebedrijf hierin de nadruk op zijn netwerk van mogelijkheden.

De manier waarop we met elkaar communiceren, netwerken en ook betalen, wijzigt bijzonder snel. Voor Visa staan in deze veranderende wereld kernwaarden als vertrouwen, veiligheid, aanvaarding en inclusie centraal. Aangezien het bedrijf vorm geeft aan de toekomst van digitale handel, wil het er met zijn veilige wereldwijde netwerk voor zorgen dat iedereen (waar ook ter wereld) toegang heeft tot digitale betaalmiddelen en zo kan deelnemen aan de wereldwijde handel. Hiermee sluit Visa graag aan bij de wens van consumenten, die deze waarden steeds meer van bedrijven verwachten.

Visa's netwerk biedt toegang voor iedereen, overal

De merkevolutie van Visa wordt in de loop van 2021 zichtbaar in de meer dan 200 landen en regio's waarin Visa actief is. "Nu Nederland, net als de wereld, van analoog naar digitaal gaat, zet Visa zijn merk, producten, mensen en netwerk in om de toekomst van de handel mee vorm te helpen geven. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat handel een essentiële kracht is voor individuele, gemeenschappelijke, economische en sociale vooruitgang", aldus Jos van de Kerkhof, Country Manager bij Visa Nederland.

Naast de verschillende communicatie-uitingen die binnenkort in Nederland te zien zijn (zoals de landelijke tv-commercial en de buitenreclame in Rotterdam en Utrecht), heeft ook de website van Visa een frisse en moderne look gekregen. Het doel van dit herontwerp is om de evolutie van het merk Visa weer te geven en de gebruikers een verder vereenvoudigde gebruikerservaring te bieden.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over Visa
Visa Inc. (NYSE: V) is wereldleider op het vlak van digitale betalingen. Onze missie is de wereld te verbinden door middel van het meest innovatieve, betrouwbare en veilige betalingsnetwerk, dat de beste kansen biedt aan individuen, bedrijven en economieën. Ons geavanceerde wereldwijde netwerk, VisaNet, biedt veilige en betrouwbare betalingen over de hele wereld en kan meer dan 65.000 transactieberichten per seconde verwerken. Visa’s continue focus op innovatie is een katalysator voor de snelle groei van connected commerce op elk apparaat. Naarmate de wereld verandert van analoog naar digitaal, zet Visa haar merk, producten, mensen, netwerk en schaal in om de toekomst van commercie vorm te geven.
Meer over Visa
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.