Heb je weinig tijd? Geen probleem!
TechVisor heeft al voor je uitgezocht wat er
vandaag
,
gisteren
en
afgelopen week
gebeurde in de tech industrie.
Artikelen
Alle artikelen
Type
Achtergrond
Nieuws
Opinie
Reviews
Categorie
Benoemingen
Klantcases
Overnames / fusies
Video's
Alle video's
Categorie
Klantcases
Training / opleiding
Podcasts
Events
Meer
Glossary
Marktplaats
Organisaties
Polls
Techfacts
Tech VIP's
Topics
Voorspellingen
TechArt
TechInvest
TechRacing
Instellingen
Over ons
Adverteren
Wie? Wat?
Contact
Faq
Mediakit
Blog
Twitter
LinkedIn
Facebook
YouTube
RSS
Voorwaarden &
privacy
Voor de interessegebieden
investeringen
,
racing
én
kunst
, heeft TechVisor specifieke subdomeinen geïntroduceerd. Neem ook eens een kijkje!
Meer waarde uit uw data halen?
Wij hebben de specialisten op het vlak van data integratie en geavanceerde data analyse die u hierbij kunnen helpen. Neem gerust eens contact met ons op!
Hier ook adverteren?
Bekijk
de mogelijkheden.
Voldoen aan de stijgende CX-verwachtingen in 2021 en daarna
Nieuw onderzoek naar de staat van CX in 2021
|
Capgemini
|
1 min | 13 september 2021 14:07
/
Artikelen
/
Achtergrond
Copyright: Capgemini
In alle sectoren en markten is het bieden van een solide klantervaring (CX) een hoeksteen van zakelijk succes. Wat klanten echter van een bedrijf willen en wat bedrijven nodig hebben om aan die verwachtingen te voldoen, verandert voortdurend.
In 2021 staan bedrijven voor een moderne reeks uitdagingen bij het leveren van het niveau van CX dat klanten willen en verwachten. Capgemini, Salesforce en MuleSoft hebben Forrester Consulting opdracht gegeven om nieuw onderzoek te doen naar de staat van CX in 2021 en daarna door middel van een wereldwijd online onderzoek onder 426 directeuren en hoger die betrokken zijn bij beslissingen over technologie-aankoop en projectbeheer.
Uit dit onderzoek zijn een aantal belangrijke aandachtspunten naar voren gekomen.
Lees
hier
het hele artikel.
Hoe vind je dit artikel?
Slecht
Matig
Redelijk
Goed
Uitstekend
Geef jij de eerste rating?
Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar
settings
om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.
Deel dit item
Tags
Capgemini
Salesforce
Customer Experience
Over Capgemini
Capgemini is een Franse multinational die advies-, technologie-, professionele en outsourcingdiensten levert. Het hoofdkantoor is gevestigd in Parijs, Frankrijk.
Meer over Capgemini
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
Featured
Achtergrond
Is het opladen met een originele oplader beter voor je telefoon?
| GSMpunt |
4 min | 20 mei 2022 9:25
Alle artikelen
Poll
De onderstaande poll loop als eerste af. Laat jij je stem nog horen?
Cloud computing investeringen
Waar investeert de organisatie waar je werkt op het vlak van cloud computing naar verwachting het meest in?
| TechVisor | 31 januari 2021 - 31 december 2022
Alle polls
Trending
Nieuws
Check Point Software introduceert bescherming tegen schadelijke bestanden voor mobiele apparaten
| Check Point |
2 min | 20 mei 2022 9:40
Achtergrond
Slechts 42% van de ondervraagde organisaties heeft volledig inzicht in uitgaven hard- en software
| Crayon |
2 min | 20 mei 2022 9:44
Opinie
APIs zijn de zwakste schakel bij IT systemen
| Salt Security |
3 min | 23 mei 2022 10:00
Alle artikelen
Gewaardeerd
Nieuws
Onfido verbetert prestaties van zijn Real Identity Platform tot 12X
| Onfido |
7 min | 25 mei 2022 15:13
Nieuws
Nummer 1 Scandinavische elektronica retailer Elkjøp kiest Blue Ridge naast SAP
| Blue Ridge |
2 min | 24 mei 2022 17:06
Nieuws
Nieuwe samenstelling van het Executive Committee
| Orange Business Services |
2 min | 24 mei 2022 16:55
Alle artikelen
Recent
Nieuws
Luxul Presents Network Training and Managed Gigabit Switches at InfoComm 2022
| Luxul |
3 min |
ENG |
27 mei 2022 16:30
Nieuws
TigerGraph’s Graph for All Million Dollar Challenge Winners Impress With Innovative Solutions to Global Issues Using Graph Technology
| TigerGraph |
6 min |
ENG |
27 mei 2022 12:24
Achtergrond
Aandeel zeer ernstige cybersecurityincidenten waarmee organisaties te maken krijgen, stijgt met de helft in een jaar
| Kaspersky |
3 min | 27 mei 2022 12:17
Alle artikelen
Nog een artikel lezen?
MobieTrain trekt Nouri Zouaghi aan
Hoe u uw IT- en OT-systemen aan het praten krijgt
Vorige artikel
Volgende artikel
Meer waarde uit uw data halen?
Wij hebben de specialisten op het vlak van data integratie en geavanceerde data analyse die u hierbij kunnen helpen. Neem gerust eens contact met ons op!
Hier ook adverteren?
Bekijk
de mogelijkheden.
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
De grootste Nederlandse site over Android
Drive value with data
Conference by app developers, for app developers!
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!