Lenovo breidt exclusief Lenovo Legion pc- en monitorpartnerschap met Apex Legends Global Series uit

Hernieuwde overeenkomst bevestigt Lenovo's visie als een van 's werelds meest wereldwijd erkende gamingmerken

| Lenovo | 3 min | 14 oktober 2021 17:33
Copyright: Lenovo
  • De Apex Legends™ Global Series (ALGS) is groter dan ooit met spelers uit 80 verschillende landen die in aanmerking komen voor competitie van hoog niveau en een totale prijzenpot van $ 5 miljoen
  • In het tweede jaar strijden de beste esports-sterren in de serie op meer dan 400 stijlvolle, high-performance Lenovo Legion-gamingtoestellen tijdens de ALGS-evenementplay-offs
Vandaag hebben Lenovo™, Electronic Arts Inc. (EA) en Respawn Entertainment aangekondigd dat Lenovo Legion baanbrekende ervaringen blijft leveren voor Apex Legends Global Series esports-spelers, terwijl het zijn officiële partnerschap voor gamingtoestellen naar een hoger niveau tilt.

Als 's werelds meest verkopende pc-maker[1] zet Lenovo zich in om hoogwaardige toestellen te leveren voor competitieve game-ervaringen van het hoogste niveau. Lenovo zal meer dan 400 krachtige Lenovo Legion-pc's en gamingmonitors leveren voor alle Apex Legends Global Series Majors, waardoor de beste spelers ter wereld kunnen spelen op de best beschikbare gamingtoestellen.

“De populariteit van esports stijgt enorm en de esports-branche streeft ernaar steeds inclusiever te zijn met meer spelers die teams vormen. Hierdoor is de de wereldwijde fanbase gegroeid tot meer dan 474 miljoen kijkers die op het puntje van hun stoel zitten.[2] Met alle ogen die zich richten op deze competitieve industrie, is het een blijvend cultureel fenomeen geworden,”, zegt Emily Ketchen, CMO en Vice President van Intelligent Devices Group, Lenovo. “De toekomst van wereldwijde esports zal worden aangedreven door steeds geavanceerdere, meer meeslepende gaming-toestellen zoals onze premium Lenovo Legion-reeks. Hiermee kunnen gamers hun de getrainde vaardigheden optimaal benutten en worden ze geholpen om te winnen. Daarom zijn we verheugd om opnieuw de officiële pc en monitor te mogen leveren voor de Apex Legends Global Series.”

Naast merkherkenning, betekent het partnerschap ook dat er gebruikersinzichten van de elite spelers die onder druk gamen op Lenovo Legion-producten, kunnen worden verzameld. Die input zal worden gecombineerd met gegevens en onderzoek van influencer-raden en de Lenovo Legion-gaming community. Vervolgens wordt die input doorgesluisd naar Lenovo-ingenieurs, ontwerpers en gebruikerservaringsteams om in de toekomst nog geavanceerdere en krachtigere toestellen te leveren.

De Lenovo Legion T730-toren is ontworpen om warmte te elimineren en dient als een krachtpatser met overgeklokte Intel® Core™ i7-processors en supercharged NVIDIA® GeForce RTX™ 2070 GPU's, allemaal optimaal gekoeld via Lenovo Coldfront 2.0 met vloeistofkoeling. In combinatie met een extern beeldscherm dat wordt aangedreven door de snelste verversingssnelheid in de wereld van esports voor 360 Hz gameplay[3], levert de Lenovo Legion Y25g-30 IPS-gamingmonitor vrijwel onmiddellijke reacties in het heetst van de strijd. Met NVIDIA G-SYNC®- en NVIDIA Reflex-technologieën is de monitor ontworpen om schermscheuren en bewegingsonscherpte te voorkomen, en om scherpe beelden en details naar voren te brengen tijdens competitief spel, waarbij winnen en verliezen van milliseconden af kan hangen.

Het hoogtij van het competitieseizoen begint online met Split One van de Pro League op 16 oktober 2021, dat doorgaat tot de laatste serie van het livekampioenschap in juli 2022. De samenwerking duurt naar verwachting tot juli 2022.

Ga voor meer informatie en updates naar Twitch™ @PlayApexEsports en @LenovoLegion. Beide kanalen streamen regelmatig een verscheidenheid aan content, van toernooien op het hoogste tot gameplay van influencers en community-uitdagingen. Naast Twitch zijn Lenovo Legion en Apex Legends ook te vinden op Twitter®, Facebook™, Instagram® en YouTube™. Om de battle royale thuis uit te proberen op je Lenovo Legion-pc, download je Apex Legends van een cloudservice zoals Origin™.
  1. Volgens de IDC Worldwide Quarterly Personal Computing Device Tracker in het tweede kwartaal, juli 2021
  2. Statista, maart 2021, 'Enquête: Esports Audience Size Worldwide'.
  3. Beschouwd als de snelste verversingssnelheid ter wereld die beschikbaar is voor aankoop, zijn 360 Hz-beeldschermen aangedreven door NVIDIA G-SYNC 1,5 keer sneller dan conventionele 240 Hz-beeldschermen en profiteren volledig van ultrahoge framesnelheden in de grootste titels van vandaag, zoals VALORANT, Fortnite , Counter-Strike: Global Offensive, Rainbow Six Siege en Overwatch. Ga voor meer informatie naar: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/technologies/360-hz/

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over Lenovo
Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) is een Fortune Global 500-onderneming met een waarde van US $ 50 miljard, 63.000 medewerkers en actief in 180 markten over de hele wereld. Gericht op een gedurfde visie om slimmere technologie voor iedereen te leveren, ontwikkelen we wereldveranderende technologieën die een meer inclusieve, betrouwbare en duurzame digitale samenleving creëren. Door het ontwerpen, bouwen en bouwen van 's werelds meest complete portfolio van slimme apparaten en infrastructuur, leiden we ook een intelligente transformatie - om betere ervaringen en kansen te creëren voor miljoenen klanten over de hele wereld.
Meer over Lenovo
Disclaimer
LENOVO en LENOVO LEGION zijn handelsmerken van Lenovo. APEX LEGENDS en ORIGIN zijn handelsmerken van Electronic Arts Inc. NVIDIA, GEFORCE, GEFORCE RTX en G-SYNC zijn handelsmerken van NVIDIA Corporation. Intel en Intel Core zijn handelsmerken van Intel Corporation of haar dochterondernemingen in de VS en/of andere landen. TWITCH is een handelsmerk van Twitch Interactive, Inc. FACEBOOK is een handelsmerk van Facebook, Inc. YOUTUBE is een handelsmerk van Google, Inc. INSTAGRAM is een handelsmerk van Instagram, Inc. TWITTER is een handelsmerk van Twitter, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren. © 2021, Lenovo Group Limited.

Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191029200614.jpg
Drive value with data
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.