The Park Playground opent nieuwe VR-vestiging in Den Haag, nodigt publiek uit op op 7 november

Na een lange tijd met weinig entertainment en uitjes trakteert The Park Playground op maar liefst 200 gratis kaarten!

| The Park | 3 min | 21 oktober 2021 14:27
Copyright: The Park
The Park Playground opent op 7 november zijn nieuwste vestiging in Den Haag en organiseert een officiële opening voor publiek, waar maar liefst 200 gratis kaarten voor worden weggegeven. Dit doet The Park Playground om Hagenezen iets terug te geven na een lange tijd zonder uitjes en aanzienlijk minder opties om zich te vermaken en om kennis te maken met de nieuwe vestiging.

Philippe De Schutter, CEO van The Park vertelt: ‘Na een lange tijd van beperkingen kunnen de mensen eindelijk weer op pad en we willen hen graag het plezier geven waar zij zo lang naar hebben verlangd. The Park biedt al een geruime tijd de mooiste virtual reality-ervaringen om gezamenlijk te ontdekken, en we zijn er trots op dat dit nu ook in Den Haag mogelijk is.’

Wat is The Park Playground?

The Park Playground is verspreid over heel Nederland en België en biedt sinds 2018 hoogwaardige free roam virtual reality-ervaringen. Van zombies knallen in de Middeleeuwen over mollenjagen in Nieuw-Zeeland tot de zoektocht naar K3 in Egypte: voor iedereen is er een ervaring beschikbaar. In totaal zijn er vijf verschillende VR-ervaringen te boeken die ideaal zijn om te spelen met vrienden, familie of collega’s: een mysterieuze magiër stuurt jullie op avontuur in The Hallow, ontmasker samen de mol in ‘De Mol’, bevrijd gijzelaars in The Heist, een VR zenuwslopende escape room, of ga anno 3121 de strijd tegen elkaar aan in NanoClash. The Park en Studio 100 sloegen eerder de handen ineen om VR toegankelijk te maken voor een jongere doelgroep en creëerden de game K3 in VR. Deze game is tevens beschikbaar in Den Haag. Ook Vodafone, Kinepolis en Snowworld gingen al eerder een samenwerking aan met aan boord wat opmerkelijk is voor deze 3 jaar jonge startup.

Innovatieve VR-techniek

The Park zet enorm in op innovatie en heeft hier mondiaal erkenning voor verworven. Zo wist de slechts 3 jaar jonge startup al partners van formaat te strikken als Vodafone, Kinepolis en SnowWorld. Voorbeelden van deze innovatie zijn: het live bij elkaar brengen van 16 spelers uit verschillende steden in NanoClash, het uitbrengen van een immersieve versie van een bioscoopfilm (K3 - Dans van de Farao) en ook was The Park de eerste partij ter wereld om samen met een nieuwe TV-serie diens immersieve ervaring te co-lanceren (The Heist/De Dag). De nieuwe vestiging in Den Haag maakt bovendien gebruik van de scherpste VR-brillen op de markt, waardoor spelers haast geen verschil meer merken tussen de realiteit en de virtuele wereld. Bovendien spelen zij hier in teamverband, zonder kabels, in een grote ruimte. Hierdoor kunnen ze volledig opgaan in het spel en vergeten dat zij zich in het centrum Den Haag bevinden, terwijl ze in-game vluchten voor hordes zombies uit de Middeleeuwen.

The Park Playground trakteert op 200 gratis tickets

The Park Playground geeft maar liefst 200 gratis kaarten weg om de opening van zijn nieuwe vestiging in Den Haag te vieren op 7 november vanaf 10:00 uur tot 21:00 uur. Deze kaarten zijn te claimen via: https://theparkplayground.com/nl-nl/promotions/free-tickets-den-haag/ (op = op!). Daarnaast biedt The Park Playground een welkomstkorting om de vestiging in Den Haag te bezoeken. De actie loopt tot en met eind november en geeft 25% op een boeking. Tot slot zijn er nieuwe groepsarrangementen toegevoegd aan de website, zodat bezoekers altijd het aanbod vinden dat bij hen past. Van verjaardagsfeesten en bedrijfsuitjes, tot een dagje weg met school en een avond op stap met vrienden: voor iedere gelegenheid is er een geschikt groepsarrangement te vinden.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over The Park
The Park werd gelanceerd in 2018 en is een ‘corporate venture’ van Telenet en 9.5 Magnitude Ventures met de missie om de toekomst van entertainment naar het grote publiek te brengen. The Park biedt immersive virtual reality ervaringen en een voorbeeld van wat we ‘phygital entertainment’ noemen. Het biedt mensen een team-ervaring die op de grens tussen het fysieke en digitale leven zit.

Bij The Park ontsnapt men even aan de realiteit met vrienden, familie, collega's, tijdens een vriendenactiviteit, gezinsuitstap of als teambuilding. De spelers bepalen tijdens het spel zelf het verloop van de verhaallijn. De ervaringen die bezoekers kunnen spelen, ontwikkelt The Park zelf. Ze zijn toegankelijk voor alle leeftijdsgroepen. Je kan bij The Park oa gaan mollenjagen in De Mol (gebaseerd op bekende TV format), gijzelaars bevrijden als een echt SWAT team in De Dag (TV serie op EEN), een bom ontmantelen in NanoClash of griezelen en zombies achternazitten in The Hallow.
Meer over The Park
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191029200614.jpg
Drive value with data
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.