Xsolla introduceert Xsolla Web Shop: een winstgevende oplossing voor mobiele games

Ontwikkelaars van zowel mobiele als pc-games kunnen omzet met 40% verhogen dankzij Xsolla Web Shop

| Xsolla | 2 min | 26 oktober 2021 19:28
Copyright: Xsolla
Xsolla, de wereldleider op het gebied van betaaloplossingen in videogames, introduceert de Xsolla Web Shop. De winstgevende oplossing is een reactie op de Epic versus Apple-rechtszaak en is speciaal in het leven geroepen om ontwikkelaars van mobiele en pc-games te helpen. Met Xsolla Web Shop kunnen ontwikkelaars nieuwe spelers in nieuwe regio's bereiken die voorheen niet voor hen beschikbaar waren en een omzetgroei tot 40% verwachten.

Deze oplossing pakt veel uitdagingen aan voor ontwikkelaars, zoals vindbaarheid, dalende winstmarges, gebrek aan controle over de gebruikerservaring, toegang tot gelokaliseerde betaalmethoden, cross-game-marketing, efficiëntere gebruikerswerving, effectieve samenwerking met makers, influencers en nog veel meer.
"Xsolla anticipeerde eerder dit jaar op deze seismische verschuiving in de gamesindustrie, toen we meerdere producten lanceerden die door enkele van de grootste gamebedrijven ter wereld worden gebruikt om hun winst te verhogen en nauwere relaties op te bouwen met hun mobiele en pc-spelers. We hebben deze producten en kennis nu gecombineerd in een elegante nieuwe oplossing genaamd Xsolla Web Shop", aldus Chris Hewish, directeur van Xsolla.

Hoe helpt Xsolla Web Shop uitgevers?

Deze unieke mix van geselecteerde Xsolla-tools en -diensten stelt gebruikers in staat virtuele valuta en virtuele items aan hun account toe te voegen met hun lokale valuta en betaalmethode van voorkeur, plus ondersteuning voor meertalige weergave. Bovendien geeft de oplossing ontwikkelaars de nodige middelen om de levensduur van hun mobiele en zelfs pc-games te verlengen tot buiten de appstores en andere platforms.

Xsolla Web Shop is veel meer dan alleen het verkopen van In App Purchases (IAP’s) via een beheerde merklocatie. Deze oplossing omvat een schat aan voordelen voor ontwikkelaars en uitgevers van over de hele wereld, waaronder een besparing op platformkosten (slechts 5%), toegang tot nieuwe regio’s, grotere klantbinding, meer inkomsten, betere gebruikerswerving, ingebouwde influencermarketing en nog veel meer.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over Xsolla
Xsolla is marktleider op het gebied van handel in videogames met robuuste en krachtige tools en diensten die speciaal zijn ontworpen voor de gamingsector. Sinds de oprichting in 2005 heeft Xsolla duizenden gameontwikkelaars en uitgevers van alle formaten geholpen om hun games wereldwijd en op meerdere platformen te promoten en te gelde te maken. Als innovatief leider in de handel in mobiele games blijft Xsolla de inherente complexiteit van wereldwijde distributie, marketing en verdiensten oplossen, zodat partners hun publiek, betrokkenheid en inkomsten kunnen vergroten. Xsolla heeft kantoren over de hele wereld en werkt momenteel samen met grote game-instanties.
Meer over Xsolla
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191029200614.jpg
Drive value with data
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.