Nieuwe functies in GetFeedback beschikbaar die CX-programma's versnellen en schaalbaar maken

Gebruikers van GetFeedback kunnen sneller en op meer plekken in het klanttraject feedback genereren

| Momentive | 3 min | 4 november 2021 14:32
Copyright: Momentive
Momentive (voorheen SurveyMonkey), toonaangevend in flexibele softwareoplossingen voor klantervaringen, heeft vandaag nieuwe functies van GetFeedback aangekondigd waarmee gebruikers sneller feedback kunnen genereren, zodat CX-leiders actiever aan de slag kunnen met waardevolle inzichten. Met de nieuwe functies Embedded Listener, Program Accelerator en nieuwe updates van de AI- en ML-gedreven functies voor inzichten kunnen CX-professionals sneller de klantervaringen in het hele klanttraject verbeteren, eenvoudig acties inzetten en implementeren.

De nieuwe functies die nu beschikbaar zijn, omvatten onder meer:
  • Embedded Listener, een API die het GetFeedback-platform beschikbaar maakt voor elk offline, bedrijfseigen of beveiligd systeem, zoals geldautomaten, smart-tv's, vliegtuigconsoles en meer. Met deze API kunnen gebruikers zich houden aan de organisatiespecifieke merkstandaarden en beveiligingsnormen en toch cruciale klantfeedback verzamelen op de klantcontactpunten die voorheen afgeschermd waren van het totale klanttraject.
  • Program Accelerator, nu beschikbaar als bètaversie, is een nieuwe functie waarmee gebruikers snel kant-en-klare programma's op basis van best CX practices kunnen bouwen en inzetten. Gebruikers kunnen gemakkelijk en binnen een paar minuten programma’s die vaker worden ingezet op de gewenste schaal, starten met kant-en-klare enquête- en e-mailformats. Vervolgens is zowel de verzamelde als individuele feedback te bekijken, zodat gebruikers de feedback van klanten als geheel of in detail beter kunnen begrijpen. Het eerste programma dat beschikbaar is in Program Accelerator is een NPS®-sequencer voor relaties. Hiermee kunnen gebruikers hun klantenbestand nauwlettend volgen en fans en critici onderscheiden. De NPS-sequencer voor relaties kan snel worden ingesteld en verstuurt gedurende een vooraf bepaalde periode automatisch enquêtes, zodat gebruikers de juiste statistieken voor hun CX-doelen goed kunnen meten en analyseren.
  • Updates voor Insights-functies die door AI en machine learning (ML) worden aangestuurd, omvatten onder meer diepgaandere analyses van open tekst, waardoor het makkelijker is om de respons in de vrije tekstvelden te verwerken. Gebruikers kunnen het overheersende sentiment van de opentekstfeedback zien, maar ook de belangrijkste trefwoorden en zinnen. Ook kunnen ze gedetailleerder te werk gaan met contextuele analyse, nu als bètaversie beschikbaar, voor elke zin in elke reactie. Dat biedt een genuanceerder inzicht in complexe klantsentimenten. Sentiment Analysis (inclusief de belangrijkste trefwoorden en sleutelzinnen) kan nu ook worden weergegeven in tien verschillende talen[1] en worden vertaald naar het Engels. Bij het opschalen van de programma's kunnen CX-professionals dankzij de Insights-functionaliteiten steeds grotere volumes klantgegevens snel analyseren, zodat ze goed onderbouwde acties kunnen ondernemen.
GetFeedback heeft altijd al CX-oplossingen ontwikkeld die gemakkelijk ingezet kunnen worden. Deze nieuwe updates voegen meer mogelijkheden toe om gegevens te verzamelen, gebruiksklare programma's in te zetten en krachtigere analyses uit te voeren. Klanten als Puma en KLM maken al gebruik van het verzamelen van feedback via verschillende kanalen op verschillende klantcontactmomenten die GetFeedback biedt.

"Nu 2022 voor de deur staat, nemen bedrijven hun programma's voor de klantervaring onder de loep en investeren ze voor de lange termijn om de CX te verbeteren.”, aldus Craig Shull, Senior Vice President en General Manager van GetFeedback bij Momentive. "Organisaties die in 2022 de klantervaring centraal willen stellen, moeten hun klant tot in detail begrijpen, overal feedback verzamelen en de inzichten snel in de praktijk brengen. We vinden het geweldig om onze gebruikers de tools te blijven geven waarmee ze slimmer en sneller kunnen werken in een tijd waarin een uitstekende klantervaring echt het verschil kan maken."

  1. Sentiment Analysis is nu beschikbaar in het Nederlands, Frans, Duits, Italiaans, Spaans, Portugees, Zweeds, Deens, Fins en Engels.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over Momentive
Momentive (voorheen SurveyMonkey) is een leider in agile experience management en levert krachtige maatwerkoplossingen die het beste van mens en technologie samenbrengen en AI herdefiniëren. De producten van Momentive, waaronder GetFeedback, SurveyMonkey en zijn oplossingen voor merk- en marktinzichten helpen besluitvormers in 345.000 organisaties wereldwijd om buitengewone ervaringen vorm te geven. Meer dan 20 miljoen actieve gebruikers vertrouwen op Momentive voor markt- en merkinzichten en werknemers-, klant- en productervaringen. De visie van het bedrijf is om de lat voor menselijke ervaringen hoger te leggen door individuen beter hoorbaar te maken.
Meer over Momentive
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191029200614.jpg
Drive value with data
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.