Freshworks vereenvoudigt IT Operations Management voor bedrijven van elke omvang

Incident response management verrijkte met AI notificaties stelt elk bedrijf in staat om te anticiperen op verstoringen van de service en de impact te minimaliseren

| Freshworks | 2 min | 11 november 2021 15:28
Copyright: Freshworks
Freshworks Inc., een toonaangevend softwarebedrijf dat bedrijven helpt hun klanten en werknemers ultiem gebruiksgemak te bieden, heeft vandaag tijdens zijn Refresh-conferentie nieuwe Freshservice®-mogelijkheden onthuld waarmee het bedrijf zich verder op de IT Operations Management (ITOM)-markt beweegt, een markt ter waarde van 34 miljard dollar1. Freshservice's uniforme incident response management met door AI verrijkte notificaties is betaalbaar en gebruiksvriendelijk en stelt elk bedrijf in staat om te anticiperen op verstoringen van de service en de impact te minimaliseren.

"In een wereld van hybride werkomgevingen met gedistribueerde IT-teams is de behoefte aan systemen die de beschikbaarheid van service waarborgen nog nooit zo groot geweest", zegt Prakash Ramumurthy, Chief Product Officer bij Freshworks. "Door major incident response en IT service request management in één gebruiksvriendelijk systeem te verenigen, verstevigen we onze positie in een markt waar moderne, betaalbare applicaties ons onderscheiden te midden van een zee aan kostbare en complexe software van derden."

"Nieuwe spelers die zich toeleggen op één of twee belangrijke categorieën blijven grote suite-leveranciers in de weg zitten", aldus Gartner Research Director Laurie Wurster[1].

De nieuwe Freshservice-mogelijkheden, die in november beschikbaar komen, helpen IT- en engineeringteams hun efficiëntie te verhogen en downtime te verminderen. In plaats van vele handmatige uren te besteden aan het signaleren van cruciale meldingen en het aanmaken of routeren van tickets in IT-servicedesks, kunnen zij zich concentreren op het bij de wortel aanpakken en oplossen van het probleem in kwestie.
  • On-call Management helpt IT-teams om onmiddellijk te reageren op cruciale incidenten en de samenwerking tussen IT- en devops-teams op gang te brengen om uitval van service te voorkomen.
  • Automated Alert Grouping met machine learning (ML) helpt bij het verminderen van ruis bij notificaties om de meest urgente problemen als eerste te identificeren en de zakelijke impact te minimaliseren.
Vandaag de dag gebruiken meer dan 10.000 bedrijven Freshservice om hun IT-activiteiten te beheren op één enkel platform, waaronder Coupa, Databricks, TaylorMade, Vice Media, Shopify, RingCentral, PowerSchool en Multichoice.

Freshservice integreert ook rechtstreeks met Freshdesk™ om klantondersteuning en interne IT-teams samen te brengen om zo de productiviteit van agenten en de zichtbaarheid over functies heen te verbeteren. Als gevolg hiervan kunnen bedrijven de meest complexe klantproblemen sneller oplossen en uitstekende service leveren.

Begin dit jaar werd Freshservice uitgeroepen tot de enige Challenger in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ ITSM Tools[2].
  1. Gartner Market Share: IT Operations Management Software, Worldwide, 2020, Laurie Wurster, Varsha Mehta, Shailendra Upadhyay, April 28, 2021;
  2. Magic Quadrant for IT Service Management Tools, Rich Doheny, Keith Andes, Chris Matchett, August 30, 2021.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over Freshworks
Freshworks biedt innovatieve customer engagement software voor bedrijven van elke omvang, waardoor het voor teams eenvoudig is om hun klanten voor het leven te werven, te binden en te behouden. Freshworks SaaS-producten bieden een 360-gradenoverzicht van de klant, zijn klaar voor gebruik, eenvoudig in gebruik en bieden een snel rendement op de investering.
Meer over Freshworks
Disclaimer
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die in zijn onderzoekspublicaties wordt afgebeeld, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te selecteren met de hoogste beoordelingen of andere aanduiding. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en moeten niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel, van de hand. Gartner en Magic Quadrant zijn geregistreerde handelsmerken en dienstmerken van Gartner, Inc. en/of zijn filialen in de V.S. en internationaal en worden hierin gebruikt met toestemming. Alle rechten voorbehouden.

Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.