Ivanti Neurons for Service Management Platform biedt ROI van 365% volgens Total Economic Impact onderzoek

Ivanti ESM platform levert binnen drie jaar $4,46 miljoen op aan efficiëntieverbeteringen van servicedesk, codeertalent, HR medewerkers-onboarding en licentiereclamatie

| Ivanti | 3 min | 15 december 2021 14:01
Afbeelding: Totale servicedesk efficiëntie | Copyright: Ivanti
Ivanti, leverancier van het Ivanti Neurons automatiseringsplatform dat IT assets van cloud tot edge ontdekt, beheert, beveiligt en onderhoudt, kondigt de resultaten aan van een Total Economic Impact™ (TEI) onderzoek van Forrester Consulting. Hieruit blijkt dat organisaties die het Ivanti Neurons for Service Management platform gebruiken binnen drie jaar een return on investment (ROI) hebben van 365%. Verder levert het ze $4,46 miljoen op aan waarde aan efficiëntiebeteringen van de service desk, codeertalent, HR medewerkers-onboarding en licentiereclamatie.

Forrester Consulting interviewde klanten van Ivanti om de kosten, voordelen, risico's en mogelijkheden van Ivanti-oplossingen in kaart te brengen. Het bureau ontwierp vervolgens een gecombineerd organisatie- en financieel model op basis waarvan het een raamwerk construeerde voor potentiële klanten, waarmee ze de potentiële financiële impact van Ivanti op hun organisaties kunnen evalueren. Hieronder volgt een overzicht van de meetbare voordelen die een organisatie kan ervaren door het Ivanti Neurons voor Service Management platform te gebruiken gedurende een periode van drie jaar:
  • ROI van 365%
  • Net Present Value (NPV) van $3,5 miljoen
  • $2,3M in totale efficiëntieverbeteringen servicedesk
  • Terugverdientijd van minder dan 6 maanden
Met het Ivanti platform kunnen klanten workflows automatiseren en kostbare handmatige processen elimineren, en hun bedrijf efficiënter, meer compliant en veiliger maken. Of ze nu op zoek zijn naar een IT helpdesk/support-ticket oplossing of ondersteuning voor meer geavanceerde ITIL servicemanagement-processen, Ivanti Neurons voor ITSM kan eenvoudig worden geschaald en aangepast om aan specifieke bedrijfsbehoeften te voldoen. Organisaties kunnen Ivanti Neurons voor ITSM bijvoorbeeld eerst gebruiken als een incidentmanagementsysteem voor het afhandelen van inkomende ticket-aanvragen vanuit elk kanaal. Vervolgens kunnen ze extra mogelijkheden toevoegen, zoals Ivanti Neurons voor IT Asset Management, Ivanti Neurons voor Discovery, en Ivanti Neurons voor Healing, waarmee ze een complete servicemanagementervaring kunnen leveren.

Een IT manager uit de banksector, geïnterviewd voor het TEI-onderzoek, zegt: "Met Ivanti kan je klein beginnen en langzaam groeien naar waar je wilt zijn. Je kunt taken afstemmen en automatiseren naar gelang de omvang van je omgeving, vooral wanneer je de Neurons functie implementeert die alles contactloos maakt en automatisering vanzelf gebeurt. En als er een storing is, kan je precies zien waarom, maar meestal worden dingen automatisch opgelost als ze zich voordoen."

Een andere klant, een IT service development teamleider in de gemeentesector, ook geïnterviewd voor het onderzoek, legt uit: "We konden meer tickets afhandelen in dezelfde tijd, dus dingen worden sneller opgelost voor eindgebruikers. Aangezien sommige verzoeken nu geautomatiseerd worden door de ‘one-steps’, kunnen ze in sommige gevallen bijna in real-time worden geleverd, omdat we het menselijke element uit het proces hebben gehaald. Door deze automatiseringsmogelijkheden te gebruiken zijn de workflows getransformeerd. We hebben ons service-level management ten minste met een derde verbeterd. Er is gemakkelijk een werkdag bespaard."

"Het moderniseren van de servicedesk om IT efficiënter te maken, en eindgebruikers gelukkiger en productiever, is belangrijker dan ooit tevoren in de Everywhere Workplace," zegt Nayaki Nayyar, President en Chief Product Officer bij Ivanti. “We zijn trots op hoe we alle industrieën hebben geholpen aan de toegenomen eisen te voldoen rond IT en complexiteiten van de hybride en remote werkomgevingen van vandaag de dag en mensen in staat hebben gesteld om overal vandaan te werken. Volgens ons is dit een verdere validatie dat Ivanti Neurons voor ITSM de meest flexibele en complete cloud-geoptimaliseerde ITSM-oplossing is op de markt. Ons platform levert strategische waarde voor IT-teams en gepersonaliseerde eindgebruikerservaringen. We zullen blijven innoveren om nog meer self-service, self-heal en self-secure mogelijkheden te leveren."

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over Ivanti
Enterprise IT-afdelingen gebruiken Ivanti om hun ITSM, IT-asset management, IT-beveiliging, endpoint-management en supply chain-mogelijkheden te combineren. De missie van Ivanti is duidelijk: onze klanten helpen slagen met de kracht van Unified IT.
Meer over Ivanti
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191029200614.jpg
Drive value with data
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.