OPPO campagne ‘Empower Every Moment’ van start

De National Geographic-fotograaf Kiliii Yuyan onthult de wonderen van IJsland met OPPO Find X5 Pro

| OPPO | 3 min | 15 maart 2022 17:23
Copyright: OPPO
Vandaag kondigt OPPO zijn nieuwste op maat gemaakte campagne aan in samenwerking met National Geographic, onder de noemer ‘Empower Every Moment’. De campagne heeft als doel het unieke landschap van IJsland en zijn bezienswaardigheden vast te leggen met de OPPO Find X5 Pro, ondanks uitdagende omstandigheden van weinig licht. Dit is de derde campagne die National Geographic voor OPPO creëert. In eerdere campagnes, genaamd ‘Out of This World Colour’ en ‘Uncover Antarctica’, heeft National Geographic de kleinste kleurschakeringen in de Mojave-woestijn vastgelegd en reisde het team af naar een van de koudste locaties op aarde om te fotograferen onder barre omstandigheden.

De ‘Empower Every Moment’ campagne van dit jaar, onder leiding van bekroonde National Geographic fotograaf Kiliii Yuyan, legt de focus op de uitzonderlijke vergezichten, trapsgewijze bergwanden en verborgen watervallen van IJsland. Dit alles wordt gefilmd en gefotografeerd met het laatste vlaggenschip van OPPO, de Find X5 Pro-smartphone.

De 4K Ultra Night Video-functie en Ultra HDR-fotografiecapaciteiten van de OPPO Find X5 Pro’s worden mogelijk gemaakt door OPPO’s zelfontwikkelde MariSilicon X Imaging NPU (Neural Processing Unit). Deze speciale chip herdefinieert het concept van nachtvideografie en -fotografie door opvallende 4K-beelden in het donker mogelijk te maken, zonder dat dit ten koste gaat van het onderwerp of de achtergrond in de afbeelding.

Bingo Liu, President van OPPO West-Europa, vertelt: “Ons doel bij OPPO is om mensen door middel van technologie in staat te stellen geweldige ervaringen te creëren. Met de Find X5 Pro zullen gebruikers in staat zijn om het volledige kleurenspectrum dat het leven biedt vast te leggen. Wat is een betere manier om dit in beeld te brengen dan door het landschap van een van de mooiste werelddelen te vereeuwigen aan de hand van levensechte foto- en videografie. We kunnen niet wachten om te laten zien wat we deze keer in kaart hebben gebracht met het krachtige camerasysteem van onze Find X5 Pro, dat 1 miljard adembenemende kleuren kan vastleggen.”

Kiliii Yuyan, bekroonde National Geographic-fotograaf, blikt terug: “Een van de grootste uitdagingen van smartphonefoto- en videografie is het schieten van beelden bij weinig licht. Het is makkelijk om details te missen, evenals extreme lichte en donkere kleuren die fotografie naar een ander niveau kunnen tillen.”

Kiliii Yuyan’s bekroonde werk heeft eerder de verhalen van het Arctische gebied aan het licht gebracht en menselijke gemeenschappen met het gebied verbonden. Met zijn zowel Nanaise (Inheems Siberisch) als Chinees-Amerikaanse roots, reisde hij af naar het Noordpoolgebied en werkte hij met zowel het dierenrijk als inheemse culturen. Kiliii heeft hierbij de avonturen en gevaren van de wereld gezien en beleefd, zoals ontsnappen aan instortend zee-ijs, achtervolgd worden door walvissen in Groenland en het vinden van verwantschap in verschillende uithoeken van de wereld.

Empower Every Moment: de campagne

Op 15 maart wordt de ‘Empower Every Moment’ campagne gelanceerd, waarbij Kiliii’s reis door IJsland gevierd wordt. Tijdens zijn tocht ontdekte hij plekken zoals de iconische gletsjerlagune Jökulsárlón, het opmerkelijke zwarte zandstrand van Fauskasandur en de ruwe schoonheid van Kvernufoss, welke hij allemaal wist vast te leggen met de OPPO Find X5 Pro.

Naast de campagne met National Geographic geeft OPPO zes mensen de kans om de trip van hun leven te maken en IJsland zelf te ervaren. Door mooie momenten uit hun leven op Instagram te delen, kunnen deelnemers hun mooiste momenten inzenden via de hashtags #GetawayWithOPPO en #OPPOFindX5Pro. De inzendingen zullen door een onafhankelijk expertpanel worden beoordeeld op uniekheid, kwaliteit en ongepolijst fotografietalent.

OPPO Find X5 Pro

Het nieuwste vlaggenschip van OPPO, de Find X5 Pro, legt de lat voor premium design en smartphonefoto- en videografie nog hoger. De innovatieve smartphone zit boordevol toonaangevende features die consumenten in staat stellen om hun individualiteit op hun eigen manier uit te drukken.

De OPPO Find X5 Pro heeft een futuristische uitstraling met een strakke, verfijnde afwerking en biedt wereldprestaties op het gebied van beeldverwerking, waaronder zelfontworpen MariSilicon X NPU, die fascinerende nachtopnames vastlegt. Bovendien bevat het toestel een royaal dubbel IMX766-camerasysteem, ongeëvenaarde prestaties, ultrasnelle 5G- connectiviteit en SUPERVOOC-snellaadtechnologie.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over OPPO
OPPO is een wereldwijd toonaangevend smartphonemerk dat naast innovatieve smartphones ook baanbrekende IOT-producten biedt. Sinds de lancering van OPPO’s eerste smartphone in 2008, heeft het bedrijf onophoudelijk gewerkt aan technologische doorbraken zonder afbreuk te doen aan design. 

De opening van het Nederlandse kantoor was in 2018 een van OPPO’s eerste Europese vestigingen. Sindsdien zijn er in verschillende segmenten smartphoneseries geïntroduceerd, van betaalbare eyecatchers (A 2020 Series) tot toestellen die smartphone fotografie wereldwijd naar een hoger niveau tillen (Reno series) en premium toestellen met innovatieve specs (Find X Series). 

OPPO was met zijn Find X2 Series ook het eerste merk dat 5G-smartphones introduceerde op de Nederlandse markt. Als pionier op het gebied van 5G ondersteunt OPPO de commerciële uitrol van 5G op verschillende manieren, waaronder standaard 5G-patentontwikkeling, technologieonderzoek en industriële samenwerkingen. 

In het tijdperk van intelligente connectiviteit is het de ambitie van OPPO om zowel lokaal als internationaal, te blijven investeren in het creëren van impactvolle producten en het ontwikkelen van grensverleggende (5G-) technologieën. OPPO’s SuperVOOC 2.0 is hier een goed voorbeeld van; het is de snelste laadtechnologie die momenteel commercieel beschikbaar is. 

OPPO werkt wereldwijd samen met toonaangevende partners zoals o.a. Lamborghini, FC Barcelona, Wimbledon en National Geographic. Momenteel is OPPO actief in meer dan 45 landen en regio’s en beschikt het over zes onderzoekscentra die zich volledig richten op het creëren van ultieme smartphone-ervaringen voor gebruikers over de hele wereld.
Meer over OPPO
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.