Snowflake verlengt samenwerking met AWS om de prognoses op het gebied van vraag en levering te verbeteren voor de Consumer Packaged Goods-industrie

Nieuw aanbod levert Amazon-koopdata direct in de Snowflake Data Cloud voor naadloos voorraadbeheer

| Snowflake | 3 min | 29 maart 2022 16:24
Copyright: Snowflake
Datacloud-bedrijf Snowflake kondigt vandaag een uitbreiding van de samenwerking met Amazon Web Services (AWS) aan om prognoses op het gebied van aanbod en levering te verbeteren voor de Consumer Packaged Goods-industrie. Deze laatste ontwikkeling biedt klanten de mogelijkheid om de Amazon aankoopdata (PO-data) te ontvangen en gebruik te maken van de prognosedata die wordt gegenereerd door Amazon Forecast binnen de Snowflake Retail Data Cloud.

Retailorganisaties en CPG-bedrijven die verkopen via Amazon.com moeten accurate voorspellingen kunnen doen naar de vraag van hun producten om hierop te kunnen anticiperen, terwijl ze ook de productie- en leveringstijden moeten plannen voor de Amazon fulfillment centers.

De Retail Data Cloud van Snowflake, die het dataplatform van Snowflake met branchespecifieke datasets en oplossingen van Snowflake en partners verenigt, elimineert datasilo’s binnen de retailindustrie. Met deze aankondigingen kunnen retailmerken en CPG-bedrijven die verkopen via Amazon vanaf nu hun PO-data native in Snowflake ontvangen. Daarnaast kunnen ze gebruikmaken van prognoses op merk- en fulfilmentcentrumniveau en toegang krijgen tot nieuwe data van externe dataproviders binnen de Retail Data Cloud en het geïntegreerde platform van Snowflake. De AWS- en Snowflake-relatie hept retailbedrijven om data uit een groot aantal bronnen te verwerken, analyseren en erop te reageren zonder te maken te hebben met de vertragingen die komen kijken bij traditionele methoden als het gaat om het het kopiëren en verplaatsen van data.

Het Snowflake- en AWS-aanbod helpt retail en CPG-klanten om:
  • Amazon aankoopdata te importeren: makkelijker Amazon PO-data binnen Snowflake te importeren voor betere toegang, beheer en naadloze datadeling binnen de organisatie.
  • Voorspellingen te verbeteren: de nauwkeurigheid van voorspellingen verbeteren met machine learning-modellen van Amazon Forecast om accurate prognoses te maken om de vraag naar inkooporders van leveranciers weken van tevoren te voorspellen.
  • De impact van productwijzigingen te volgen: volg veranderingen in gewicht of afmetingen van het product om ervoor te zorgen dat ze voldoen aan de normen van de fabrikant.
  • Verminder OTIF-sancties: verbeter on-time in-full (OTIF)-metrics om de organische ranking op Amazon positief te beïnvloeden, de terugboekingskosten te verlagen en ervoor te zorgen dat producten op voorraad zijn.
  • Zorg dat producten met een hoge omloopsnelheid op voorraad blijven: match correcte voorspellingen met SKU-verkoopsnelheid om ervoor te zorgen dat belangrijke producten op voorraad blijven en de omzet te verbeteren.

"Retail- en CPG-bedrijven zijn op zoek naar nauwkeurige, efficiënte en tijdige technologische oplossingen om hun beloften aan consumenten waar te maken en die tegelijk een positieve impact hebben op hun bedrijfsresultaten", zegt Rosemary Hua, Global Head of Retail & CPG bij Snowflake. "Amazon.com heeft een revolutie teweeggebracht in de manier waarop retail- en CPG-bedrijven verkopen en leveren aan consumenten en op dezelfde manier had Snowflake een diepgaande invloed op het stimuleren van bedrijven om hun activiteiten te optimaliseren en naadloos samen te werken aan data. Samen kunnen Snowflake en AWS het datagestuurde voorraadbeheer stroomlijnen voor artikelen die op Amazon worden verkocht.”

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over Snowflake
De missie van Snowflake is om elke organisatie datagestuurd te laten zijn. Ons cloud dataplatform maakt dat mogelijk door onmiddellijke elasticiteit, veilige gegevensuitwisseling en prijs per seconde te leveren, over meerdere clouds. Snowflake combineert de kracht van datawarehousing, de flexibiliteit van big data-platforms en de elasticiteit van de cloud tegen een fractie van de kosten van traditionele oplossingen.
Snowflake Inc. All rights reserved.  Snowflake, the Snowflake logo, and all other Snowflake product, feature and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of Snowflake Inc. in the United States and other countries.  All other brand names or logos mentioned or used herein are for identification purposes only and may be the trademarks of their respective holder(s).  Snowflake may not be associated with, or be sponsored or endorsed by, any such holder(s).
Meer over Snowflake
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.