
Appian heeft aangekondigd dat het opnieuw is erkend als een 2022 Gartner Peer Insights Customers' Choice voor Enterprise Low-Code Application Platforms (LCAP). Appian is één van de slechts vier leveranciers die de onderscheiding "Customers' Choice" heeft ontvangen, en de enige leverancier die de onderscheiding heeft ontvangen in de vier categorieën ‘Large Enterprise’ ($1-10B), ‘Midsize Enterprise’ ($50M-$1B), ‘Noord-Amerika en Europa’, ‘het Midden-Oosten’ en ‘Afrika’.
Gartner Peer Insights is een gratis peer review en rating platform ontworpen voor enterprise software en services beslissers. Reviews ondergaan een strikt validatie- en moderatieproces om zo te verzekeren dat ze authentiek zijn.
Gartner®: "Om in aanmerking te komen voor de Customers' Choice-onderscheiding moeten leveranciers een product hebben dat in deze markt vermeld wordt op Gartner Peer Insights en moet hun algemene rating (op basis van maximaal 5 sterren) hoger zijn dan of gelijk zijn aan de gemiddelde rating voor die markt. Ook moeten ze 50 of meer klantbeoordelingen hebben gehad (die daarvoor in aanmerking komen) tijdens de indieningsperiode van één jaar."
Op 31 december 2021 had Appian het hoogste aantal beoordelingen binnen Gartner Peer Insights voor de LCAP markt: 141 reviews met een Overall rating van 4,6 uit 5.
Voor meer informatie, lees het nieuwe rapport uit maart 2022: "Gartner Peer Insights 'Voice of the Customer': Enterprise Low-Code Application Platforms".
Hier volgen een aantal voorbeelden van beoordelingen van Appian eindgebruikers in de afgelopen 12 maanden:
“Je kan je ROI extreem verhogen door deze snelle ontwikkeling en implementatie van complexe zakelijke oplossingen.”
— Senior Data Architect in de transportindustrie
“Met behulp van Appian vinden we onze business opnieuw uit.”
— Chief Technology Officer in de media-industrie
“Go-To" platform voor alle bedrijfsbehoeften!”
— Senior Program Manager in the life sciences-industrie
“Maak jouw gebruikers, klanten en ontwikkelaars blij met Appian!”
— IT Developer in de productie-industrie
Pavel Zamudio-Ramirez, Chief Customer Officer bij Appian: "Wij geloven dat dit nieuwe rapport het bewijs is van onze focus op klantsucces en de kwaliteit van de ervaring die onze klanten krijgen met onze software en mensen."