SAS helpt Albert Heijn bij realisatie omnichannel-strategie met geïntegreerd marketing platform

Albert Heijn gaat gebruikmaken van additionele functionaliteiten binnen het SAS Customer Intelligence 360 platform

| SAS | 2 min | 19 april 2022 20:30
Copyright: Albert Heijn
SAS, marktleider in analytics, heeft zijn samenwerking met Albert Heijn uitgebreid om de omnichannel-strategie van de supermarkt verder te optimaliseren. Albert Heijn werkt al met het platform van SAS en gaat gebruik maken van aanvullende mogelijkheden binnen het SAS Customer Intelligence 360 platform. Hierdoor kan Albert Heijn nieuwe functionaliteiten gebruiken om processen beter te stroomlijnen en verschillende communicatiekanalen centraal beheren.

Omnichannel en personalisatiestrategie

De omnichannel-strategie van de supermarkt speelt een belangrijke rol in de ambitie er altijd en overal te zijn voor klanten. Met behulp van SAS Customer Intelligence 360 kan Albert Heijn alle communicatiekanalen, zoals de app en de nieuwsbrief, op elkaar afstemmen, zodat er beter, sneller en efficiënter op de behoefte van klanten ingespeeld kan worden. Hierdoor kan een consistente boodschap gecommuniceerd worden via alle kanalen. Bovendien hoeft Albert Heijn niet meer voor elke kanaal in een ander systeem te werken, maar worden de campagnes beheerd vanuit één enkel platform.

Gerhard van der Bijl, Senior Vice President Technology bij Albert Heijn, vertelt: “Met SAS heeft Albert Heijn een bewezen partner in huis. De keuze voor het platform van SAS zal ervoor zorgen dat we nog relevanter zijn voor onze klanten, ongeacht het communicatiekanaal en de manier waarop ze met Albert Heijn in aanraking komen. SAS helpt ons niet alleen met het realiseren van onze omnichannel-strategie, maar zorgt er ook voor dat we onze campagnes vanuit een geïntegreerd platform kunnen beheren. Wij zien hier dan ook mooie kansen om verder te groeien samen met SAS.”

Bert Boers, Senior Vice President South West East Europe bij SAS, voegt daaraan toe: “Met de uitbreiding van ons strategisch partnership met Albert Heijn helpen we Nederlands grootste supermarktketen om de beste winkelervaring voor hun klanten te creëren door middel van een naadloos omnichannel platform”.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over SAS
SAS is een betrouwbare leverancier van analytische oplossingen voor organisaties die onmiddellijke waarde uit hun gegevens willen halen. Een uitgebreide reeks van analyseoplossingen en brede branchekennis zorgen ervoor dat onze klanten terugkomen en zich zelfverzekerd voelen. Met SAS® kunt u inzichten uit uw gegevens ontdekken en alles begrijpen. Bepaal wat werkt en los op wat niet werkt. Neem intelligentere beslissingen en stimuleer relevante verandering.
Meer over SAS
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.