Louwmanexclusive.nl genomineerd voor DIA Award 2022

Nieuwe website van Louwman Exclusive dingt mee naar prestigieuze prijs

| Louwman Exclusive | 2 min | 22 april 2022 14:06
Afbeelding: De website van Louwman Exclusive op verschillende devices | Copyright: Louwman Exclusive
  • Nieuwe website LouwmanExclusive.nl werd op 1 april 2021 gelanceerd
  • Website is genomineerd voor Dutch Interactive Awards 2022 in de categorie ‘Brand’
  • Digital branding agency Sumedia stond aan de wieg van de nieuwe website
  • De Dutch Interactive Awards 2022 worden uitgereikt op donderdag 2 juni
De website van Louwman Exclusive – LouwmanExclusive.nl – is genomineerd voor de Dutch Interactive Award 2022 in de categorie ‘Brand’. Om in aanmerking te komen voor deze prestigieuze onderscheiding, worden zaken als positionering en identiteit beoordeeld. De uitreiking van de DIA Awards 2022 vindt plaats op donderdag 2 juni.

In 2010 werden de Dutch Interactive Awards (DIA) voor het eerst uitgereikt. Winnaars van deze toonaangevende, jaarlijkse awards mogen zich rekenen tot de allerbeste makers van interactief werk in Nederland. Een onafhankelijke jury bepaalt welke bureaus en opdrachtgevers genomineerd worden voor de awards, op basis van concept, design en UX, resultaat en optimalisatie.

Nominatie voor LouwmanExclusive.nl

Voor de Dutch Interactive Awards 2022 is Louwman Exclusive genomineerd in de categorie ‘Brand’. In deze categorie beoordeelt de jury merkomgevingen, die voor de lange termijn zijn opgezet als platform voor informatie en communicatie met de consument. Daarbij kijkt de jury onder meer naar positionering en identiteit.

Louwman Exclusive is voor de award genomineerd vanwege zijn geheel nieuwe website, die op 1 april 2021 werd gelanceerd. De site is het resultaat van een nauwe samenwerking met Sumedia. Deze Arnhemse digital branding agency begeleidt het digitale groeiproces van premium brands, en biedt daarbij ondersteuning op het vlak van strategie, data, design, marketing en development.

Digitale belevingswereld

Doelstelling bij de ontwikkeling van de nieuwe website was de creatie van een digitale belevingswereld voor elk merk dat door Louwman Exclusive wordt vertegenwoordigd: Bentley, De Tomaso, Lamborghini, Lexus, Maserati, McLaren, Morgan, Pininfarina en TVR. De bezoeker van de website ondergaat dezelfde exclusieve experience als tijdens een showroombezoek in Utrecht. De bezoeker krijgt het gevoel onderdeel uit te maken van een hechte community van eigenzinnige pioniers, met een passie voor auto’s in de absolute buitencategorie.

Jurydag

Tijdens de jurydag op vrijdag 22 april kunnen de genomineerde bureaus hun projecten toelichten. Na een kritische vragenronde bepaalt de jury welke bureaus de uiteindelijke winnaars van de awards zijn. De awards worden feestelijk uitgereikt op donderdag 2 juni.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.