Conversational AI-specialist e-bot7 breidt uit met twee nieuwe medewerkers

Sinds begin 2022 al meer dan 20 nieuwe medewerkers in de Benelux en EMEA-regio

| e-bot7 | 2 min | 31 mei 2022 13:23
Afbeelding: Kristen Janssen, Business Development Representative en Jonas Barre, Sales Engineer bij e-bot7 | Copyright: e-bot7
e-bot7, een van de leidende aanbieders op het gebied van Conversational AI breidt haar team in de Benelux uit met twee medewerkers. De Conversational AI-specialist heeft sinds het begin van 2022 al meer dan 20 nieuwe medewerkers aangenomen. De afgelopen maanden is Jonas Barre toegevoegd aan het Sales Engineering team en is Kristen Janssen gestart als Business Development Representative. Met de uitbreiding van het team geeft de Duitse AI-specialist, die eind 2020 ook een kantoor in Amsterdam opende, invulling aan de internationaal toenemende vraag naar AI-chatbots in het algemeen en de Benelux in het bijzonder.

De vraag naar chatbots is de laatste jaren flink toegenomen, ervaart de AI-specialist. De veranderende klantbehoefte als het gaat om communicatie, toenemende concurrentie, krapte op de arbeidsmarkt en ontwikkelingen in de maatschappij (zoals Covid) zijn belangrijke oorzaken. Al deze ontwikkelingen hebben ertoe geleid dat bedrijven versneld op zoek gaan naar nieuwe manieren om te groeien. Een AI-chatbot voor klantcommunicatie, marketing, sales of HR kan daarbij helpen.

Barre neemt vanuit zijn vorige functies ruime kennis en ervaring mee op het gebied van marketing, productontwikkeling en consultancy. Barre werkt in zijn nieuwe functie vanuit de BeNelux voor de internationale markt. Janssen heeft haar sporen ruimschoots verdiend in marketing en sales en vervult haar nieuwe functie vanuit Spanje voor de BeNeLux.

Janssen: “Ik ben in maart gestart bij e-bot7 als Business Development Representative voor de Benelux. De ondersteuning van een geweldig internationaal team biedt me de mogelijkheid om alles te leren over trends met betrekking tot het vereenvoudigen van AI. De bedrijfscultuur zorgt voor de juiste drive en energie zodat ik mezelf kan blijven uitdagen en ontwikkelen, wat juist ook nu heel belangrijk is.”

Voldoen aan toenemende klantvraag naar AI-oplossingen

Hiltsje Smilde, Team Lead Sales Engineering e-bot7 is blij met de uitbreiding van haar team. "Zo kunnen we nog beter voldoen aan de toenemende klantvraag naar onze AI-oplossingen en tegelijkertijd ook blijven ontwikkelen in al die markten waar het digitaliseren en optimaliseren van klantprocessen van grote toegevoegde waarde is."

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over e-bot7
Met het meertalige NLP-algoritme, de AI-hybride oplossing en de lage implementatie-inspanning is e-bot7, onderdeel van LivePerson, een van de meest innovatieve AI-providers ter wereld. De oplossing van het bedrijf automatiseert klantenservicevragen en -processen, analyseert inkomende berichten en ondersteunt klantenservicemedewerkers met voorgestelde antwoorden. Dit vermindert de gemiddelde verwerkingstijd drastisch.
Meer over e-bot7
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.