Salesforce Care for Manufacturing: Gratis oplossing om de maakindustrie te helpen hun COVID-19 hulpverlening te beheren

| Salesforce | 2 min | 29 april 2020 11:48
Afbeelding: Salesforce Care for Manufacturing screenshot | Copyright: Salesforce
Naarmate de gehele wereldgemeenschap de impact van COVID-19 blijft voelen, zetten we de volledige kracht van Salesforce in om onze klanten, medewerkers, partners en gemeenschappen te ondersteunen. De gratis Salesforce Care-oplossingen helpen bedrijven in elke branche om hun bedrijf draaiende te houden en in contact te blijven met stakeholders, zelfs als velen op afstand werken.

Als onderdeel van deze inspanningen kondigt Salesforce Salesforce Care for Manufacturing aan, een oplossing voor bedrijven in de maakindustrie die hun activiteiten verplaatsen en middelen anders inzetten voor de productie van kritieke COVID-19 hulpgoederen, zoals persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM's), ventilatoren, apparatuur voor virustesten en andere benodigdheden voor de reactie op noodsituaties.

Deze oplossing helpt deze ondernemers om het inzicht in de vraag naar deze goederen te verbeteren en om flexibel in te spelen op de snel veranderende behoeften van hun ecosysteem. Het stelt hen in staat om kritische, nauwkeurige prognoses te ontwikkelen om de vraag van klanten naar hulpgoederen te beheren, realtime samenwerking met partners mogelijk te maken, en actiegerichte inzichten naar boven te halen.

Salesforce Care for Manufacturing is direct beschikbaar, duurt slechts een paar uur om op te zetten en is 90 dagen gratis beschikbaar om ondersteuning te bieden aan COVID-19 gerelateerde productie-inspanningen.

Het stelt bedrijven in de maakindustrie in staat om:
  • De vraag nauwkeurig te voorspellen: Een vooraf geconfigureerde Manufacturing Cloud stimuleert de samenwerking met product-, bedrijfs- en klantgerichte teams die nu hun middelen inzetten voor de tijdgevoelige productie van hulpgoederen en de behoefte hebben om de vraag van de klant nauwkeurig te voorspellen.
  • Realtime samen te werken met partners: Schakel realtime samenwerking en zichtbaarheid op afstand in de hele waardeketen in, aangezien nieuwe leveranciers en distributeurs aangehaakt worden om de productie en distributie van hulpproducten te ondersteunen.
Actiegerichte inzichten naar boven halen: Maak gebruik van gegevens om de vraag van de klant te analyseren en om de prioriteit van bestellingen aan te geven, zodat bedrijven hulpgoederen op de markt kunnen brengen of de capaciteit kunnen uitbreiden om aan de behoeften van klanten, partners en gemeenschappen te voldoen.

Hoe vind je dit artikel?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Over Salesforce

Salesforce is wereldleider op het gebied van Customer Relationship Management (CRM) en brengt bedrijven dichter bij hun klanten in het digitale tijdperk. Opgericht in 1999, stelt Salesforce bedrijven van elke omvang en branche in staat om te profiteren van krachtige technologieën - cloud, mobiel, sociaal, internet van dingen, kunstmatige intelligentie, spraak en blockchain - om een 360 graden beeld van hun klanten te creëren.
Meer over Salesforce

Disclaimer

Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191029224512.jpg
Het no-nonsense internetbureau
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.