De support- professional 2.0

De weg naar co-manager

 | Schoevers | Rapport | 09 november 2021 16:55
Copyright: Schoevers
IT-vaardigheid wordt een van de belangrijkste competenties voor supportprofessionals.
Volgens de helft van de supportprofessionals (47%) is over vijf jaar IT-vaardigheid één van de belangrijkste competenties die benodigd zijn voor hun vakgebied. Dit blijkt uit onderzoek van Schoevers, het opleidingsinstituut voor startende en ervaren managementsupportprofessionals, en Public Support, detacheerder voor secretaresses en projectondersteuners.

Details


Dit item is via deze marktplaats nog verkrijgbaar gedurende:
Laden...
Laden...
Laden...
Laden...
Gratis

Hoe vind je dit marktplaats item?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Tags
Schoevers
Disclaimer
Deze content is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als de content een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis de originele content leidend.

TechVisor is nooit partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen een adverteerder en een koper. Meer informatie hierover kan je vinden in onze voorwaarden (Advertenties van derden).

Nog een markplaats item bekijken?


Vorige item
Volgende item
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191029200614.jpg
Drive value with data
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.