Fixing the fundamentals

Understanding new business models and opportunities in the wake of Covid-19

 | IFS | Rapport | 30 juni 2021 15:06
Copyright: IFS
Bedrijven zijn niet goed uitgerust om de klantervaring te verbeteren, blijkt uit IFS-onderzoek:
  • 29% van de managers meldt problemen maar onderneemt geen actie
  • 18% heeft het te druk om problemen te melden
  • 82% van de bedrijven levert geen probleemloze klantervaring
Bedrijven laten een belangrijke kans liggen om interne processen te verbeteren en de oorzaken aan te pakken van problemen op het gebied van klantervaring in de nasleep van de pandemie. Dit wijst onderzoek van bedrijfssoftware leverancier IFS uit.

Voor het wereldwijde onderzoek werden meer dan 1.700 leidinggevenden en meer dan 12.000 consumenten ondervraagd. Het blijkt dat de meerderheid van de bedrijven (66%) elk jaar meer dan 250.000 dollar (omgerekend bijna 210.000 euro) investeert in het evalueren van de klantervaring door middel van Net Promoter Scores (NPS), beoordelingen en klanttevredenheidsonderzoeken. Desondanks is 82% niet in staat om één positief voorbeeld te herinneren van een recente probleemloze klantervaring. Hieruit blijkt dat de huidige klantervaringsprocessen niet de aard van het probleem aanpakken.

Details


Dit item is via deze marktplaats nog verkrijgbaar gedurende:
Laden...
Laden...
Laden...
Laden...
Gratis

Hoe vind je dit marktplaats item?


Geef jij de eerste rating?

Content op basis van interesse of taal liever niet meer zien? Ga dan naar settings om eenvoudig je voorkeuren in te stellen.

Deel dit item
Over IFS
IFS™ ontwikkelt en levert wereldwijd enterprise-software voor klanten die goederen produceren en distribueren, assets onderhouden en servicegerichte activiteiten beheren. De branche-expertise van onze mensen en oplossingen in combinatie met de inzet voor onze klanten, maken IFS een erkend leider en de meest aanbevolen leverancier in onze sector.
Meer over IFS
Disclaimer
Dit item is verkregen via óf is gebaseerd op een externe bron en valt daarmee buiten de verantwoordelijkheid van de redactie. Als het item een (gedeeltelijke) vertaling is van het origineel, dan is bij eventuele verschillen in betekenis het originele item leidend.

TechVisor is nooit partij bij een overeenkomst die gesloten wordt tussen een adverteerder en een koper. Meer informatie hierover kan je vinden in onze voorwaarden (Advertenties van derden).

Nog een markplaats item bekijken?


Vorige item
Volgende item
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
© 2019-2021, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.