Saysimple

Customer Communication Management Software | Saysimple

Algemeen
 Bij Saysimple richten wij ons op klantcommunicatie van de toekomst! Digitalisering speelt daarin een centrale rol. Dankzij deze ontwikkeling is een gesprek met je klant geen eenmalig contact, maar ontstaat een continue dialoog.

Ons Customer Conversation Platform zorgt ervoor dat gesprekken tussen bedrijven en hun klanten plaatsvinden op ieder gewenst kanaal, resulterend in een optimale omnichannel ervaring , plaats- en tijdonafhankelijk. Niet alleen zijn gesprekken toegankelijk, maar het geeft bedrijven ook nog eens veel informatie over trends, ontwikkelingen, wensen of sentiment.

Dit zien wij als de bouwstenen voor het verbeteren van klantconversaties. Dankzij AI, bots en automation in ons platform, gaan we zelfs nog een stap verder en wordt het voor bedrijven nog eenvoudiger om meer uit iedere conversatie te halen. Het leidt tot een hogere klanttevredenheid en een verbetering van het rendement voor organisaties.
Hoofdkantoor
Hulswitweg 14, 2031 BG  Haarlem, Nederland

20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.