Hello Customer

Hello Customer | Customer Experience Analysis in seconds

Algemeen
Hello Customer is het end-to-end klantfeedbackplatform dat organisaties helpt de klant centraal te stellen. Het bedrijf biedt de meest complete end-to-end customer experience (CX) management tool aan. Middels de gecentraliseerde CX-management tool worden klantfeedback en operationele data op één plek verzameld en kan met gemak inzicht worden verkregen over elke stap in de klantreis. Hello Customer biedt organisaties zo inzicht in de pijnpunten tijdens het klanttraject en helpt hen gericht beslissingen te nemen. Op die manier wil het bedrijf de kloof dichten tussen de bedrijfsdoelstellingen en de behoeften van de klant, en zo organisaties helpen hun inkomsten te verhogen. Het bedrijf is in 2015 opgericht door Leslie Cottenjé, Bram De Vos en Joeri Pansaerts.
Hoofdkantoor
Gaston Crommenlaan 14, 9050  Ghent, België

20200608191257.png
Dé leukste website op het gebied van zorg in Nederland
20191030101402.jpg
De grootste Nederlandse site over Android
20191030103431.png
Conference by app developers, for app developers!
20200707165104.png
Meer meisjes en vrouwen in bèta, techniek en IT
20191029200614.jpg
Drive value with data
20191030100036.png
Voor professionals met passie voor digitale revolutie!
© 2019-2022, alle rechten voorbehouden.
TechVisor
Het vizier op de tech industrie.